Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3350881
Ik heb eens gekeken naar de ingrediënten van Cholodin, maar er zitten dingen in waar Balou niet tegen kan. Ik wilde hem iets ondersteunends gaan geven, hij is tenslotte bijna 14 en ik merk dat het allemaal niet meer zo gaat als voorheen.
Hij krijgt wel extra vitamine complex en 1x daag een capsule algenolie.
Maar hij wordt wat doof, ziet niet zo goed meer en af en toe betrap ik hem er op dat ie maar een beetje wezenloos voor zich uit zit te kijken.

Wat zou ik hem nog meer ter ondersteuning kunnen geven?? Vitamine b12 misschien?
Door Lizzy
#3350882
tt-tjes schreef:Ik heb eens gekeken naar de ingrediënten van Cholodin, maar er zitten dingen in waar Balou niet tegen kan. Ik wilde hem iets ondersteunends gaan geven, hij is tenslotte bijna 14 en ik merk dat het allemaal niet meer zo gaat als voorheen.
Hij krijgt wel extra vitamine complex en 1x daag een capsule algenolie.
Maar hij wordt wat doof, ziet niet zo goed meer en af en toe betrap ik hem er op dat ie maar een beetje wezenloos voor zich uit zit te kijken.

Wat zou ik hem nog meer ter ondersteuning kunnen geven?? Vitamine b12 misschien?
Welke ingrediënten kan hij niet tegen?
Door tt-tjes
#3350884
Lactose, yeast, gedroogde bonen. Balou heeft vaak een reactie op allerlei pillen en poeders met jeuk. Vandaar dat het moeilijk is iets geschikts voor hem te vinden.
De algenolie gaat vooralsnog goed. Visolie krijgt hij okk jeuk van.
Door tt-tjes
#3350929
Ik heb de link gelezen. Dan zou ik dus lecithine kunnen gaan geven. Daar zit choline en inositol in.
Maar ja. Dat zit ook allemaal in de multivitamine van puur die hij al krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door