Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350866
Ja ja, de komende olympische spelen zullen niet hetzelfde zijn. Onze Epke krijgt concurrentie op de toestellen! Zal spannend worden, denken jullie ook niet?
TianBao.jpg
TianBao.jpg (994.74 KiB) 1870 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350998
pearlsofpassion schreef:Leuke foto's.
Hij is natuurlijk nog een puber.
Mama en papa doen het iets rustiger aan. :cool:

Maar hij is toch duidelijk de knapste, vind ik. :smitten:
Pa en ma lagen te slapen. Maar in mei was Pa nog heel druk bezig hoor, Tian Bao heeft het niet van een vreemde!
IMG_3543.jpg
IMG_3543.jpg (642.21 KiB) 1614 keer bekeken
Ik ben wel een beetje verliefd op Tian Bao. Heb hem gezien als kleine baby (oke, 30 seconden toen hij ook nog eens in de donkere grot aan het slapen was) en vond de berichten over hem leuk op de facebook van het park. Nu is de hype er wat van af en komt er niet zoveel meer over hem op facebook. Maar ik ben fan!
Mama schijnt weer zwanger te zijn, maar sinds de eerste aankondiging is daar verder geen nieuws meer over geweest.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351030
Jawel, maar de eerste keer hebben ze het eerst natuurlijk geprobeerd maar Xing Hui (papa) was nog erg jong en dat ging niet goed. Ze hebben maar 24u de tijd nl dus hij kan niet echt zijn tijd nemen om te oefenen.
En dus hebben ze toen overgegaan tot inseminatie.
En nu wilden ze blijkbaar geen risico nemen oid.
Ik vind het jammer hoor. Ookal zijn de Panda's zo bedreigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351032
In ouwehands proberen ze het wel op de natuurlijke manier. Maar dan kan het dus heel erg lang duren. En zo’n baby smijt heel erg veel geld op, wij moesten anderhalf uur in de rij staan om hem heel kort te mogen bekijken.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351035
Ik vermoed niet dat ze voor het geld al een nieuwe baby willen. Tian Bao brengt nog altijd erg veel op en zo'n nieuwe baby trekt weer de aandacht van hem weg. De eigenaar van Pairi Daiza weet hoe investeringen te laten renderen maar doet heel wat investeringen echt vanuit zijn hart en overtuiging. Niet in de eerste plaats om ze te laten opbrengen. En ik vind dat je dat ook merkt aan het park. Ja, het brengt geld op en niet zo'n beetje, maar de dieren zijn wel het belangrijkste en daarna pas de bezoekers.
Zijn motto is dat als je investeert of onderneemt om er rijk van te worden, het je waarschijnlijk niet lukt. Je moet ondernemen omdat je dat graag wil, vanuit passie, en dan komt de rest vanzelf.

Panda's zijn gewoon bedreigd en ze hebben met de Chinezen een engagement aangegaan om baby's te maken met Hao Hao en Xing Hui. Daarvoor zijn ze hier. Tis niet dat Pairi Daiza zomaar kan doen en laten met de Panda's wat ze willen. China houdt wel toezicht en controle.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door