Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3350183
Ooooh, memory lane! Ik heb ooit, lang lang geleden, drie maanden stage gelopen in Fort William. Schotland is zooooo mooi! Wat uit jouw foto´s ook wel blijkt. :D Prachtig hoor, en die met die batterij goldens is echt geweldig!
Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3350224
Lizzy schreef:Oh wow!!!!!!! Wow wow wow! Dit is mijn lievelingsplek op aarde :smitten:

Ik zie groen hahaha. Wat een geweldige foto's! Die van de boommarter en das zijn natuurlijk echt geweldig he!!!!! Ja, en eigenlijk alle foto's zijn mooi. Die Golden gathering, wat onwijs gaaf!!! Ik ben ook bij Loch Ness geweest. Ik vond het toch iets magisch hebben, had jij dat niet? Heb jij ook naar Outlander gekeken?
Ja we zijn bij culloden geweest

Afbeelding

en : Beauly Priory : Home to where the Lovat Frasers are buried in the Outlander books, the beautiful, tranquil ruins of Beauly Priory is a place of uncertainty and heartbreak in the Outlander series.

Afbeelding

En aangezien mijn vriendinnen/collega's vroegen of ik Jamie mee wilde nemen :

Afbeelding

Paste helaas niet in de auto ;)
Door M@rina
#3350234
Wat is het daar prachtig!!! Heerlijk om zo even met je mee te kijken naar een super vakantie en Gathering!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350340
Wat super mooi! Schotland staat echt hoog op mijn wensenlijstje en deze prachtfoto's wakkeren dat zeker aan!

En al die goldens, wat gaaf! Zie ik ook nog niet met mecheltjes gebeuren :D . Dat moet onwijs leuk zijn geweest om mee te kunnen maken!
Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3350531
Borke schreef:Oh wat gaaf! Heb je een link van dat huisje, heb je er foto’s van?
http://www.culligrancottages.co.uk/

Je hebt Cherry Cottage, dit is een stenen huis en hieraan zit ook een gemeenschappelijke ruimte met telefoon, vrieskist en wasmachine en droger (wasmachine en droger zijn tegen betaling, achteraf te melden en betalen). Dit is het duurste huisje, maar heeft volgens mij vaatwasser en inloopdouche. Hier is de Wifi het beste.

Dit is Birch challet, waarwij in zaten. Dit heeft 3 slaapkamers en een douche boven het bad.

Afbeelding

Dit was het huisje ernaast. Deze heeft 2 slaapkamers en wilde ik eerst nemen, maar heeft geen douche in het bad. Ik ben bij de buren op visite geweest (hadden ook goldens en gingen ook naar de Gathering) en ze hebben laten zien hoe je je dan af moet spoelen na het bad : een plastic slang die je op de 2 kranen zet. Ze vonden het niet echt praktisch. ;D

Afbeelding

Dit is ook ons huisje van achteren gezien

Afbeelding

De huisjes hebben geen TV. Je kunt wel een DVD speler lenen/huren. In de zomer is het heel lang licht en er lagen verschillende boeken met informatie over de omgeving en met al de dieren heb ik die niet echt gemist. Maar de eerste week was het WK voetbal, dus waren we de enige die een huisje huurde. Om de glen in te komen moet je door een poort. Hiervoor krijg je een sleutel. Er komt werk verkeer voor de dam/energie bedrijf over de weg en de postbode, maar verder mogen er maar 25 auto's per dag in. Op dinsdag geen auto's en op woensdagochtend ook niet (behalve werkverkeer). Fietsers en wandelaars mogen er wel in. De lucht is hier zo schoon dat er mossen groeien die alleen op plekken groeien waar de lucht heel schoon is. De dichtstbijzijnde plaats met winkels zoals coop e.d. is Beauly wat ruim 20 minuten rijden is. In Canich is een heel klein sparretje. Er zijn wel 2 restaurants heel dichtbij. Bij de ene mochten de honden mee in het bar gedeelte waar je ook kunt eten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door