Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3349948
Afgelopen weekend zijn we terug gekomen van 2 weken vakantie in de buurt van Inverness. Wat is het daar prachtig !

We hadden een huisje gehuurd in Glen Strathfarrar. Dit zou 1 van de mooiste glens van Schotland moeten zijn. De omgeving van het huisje zat vol met allerlei vogels en andere dieren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3349950
Afbeelding

De zeldzame boommarter :
Afbeelding

En de das

Afbeelding

Alle foto's vanuit ons vakantiehuisje genomen. De boommarter en de das kwamen voor een boterham met pindakaas :)
Gebruikersavatar
Door elvira.kloek
#3349957
En we zijn naar de Gathering voor het 150 jarig bestaan van de golden retriever geweest !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Het was geweldig om mee te maken. Week met honderden golden liefhebbers van over heel de wereld (37 landen !) Het was reuze gezellig en geweldig georganiseerd door de Schotse rasvereniging met activiteiten voor iedereen (waaronder Haggis hurling met Schotse kilt en een slot Whisky)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3349966
wat gaaf!
ik had op facebook al een foto gezien wat die golden bijeenkomst, lijkt me erg leuk om mee te maken zoveel honden!
Door Lizzy
#3349969
Oh wow!!!!!!! Wow wow wow! Dit is mijn lievelingsplek op aarde :smitten:

Ik zie groen hahaha. Wat een geweldige foto's! Die van de boommarter en das zijn natuurlijk echt geweldig he!!!!! Ja, en eigenlijk alle foto's zijn mooi. Die Golden gathering, wat onwijs gaaf!!! Ik ben ook bij Loch Ness geweest. Ik vond het toch iets magisch hebben, had jij dat niet? Heb jij ook naar Outlander gekeken?
Door Siberienne
#3349981
Heel gaaf!

En wat een relaxte gathering zo. Al die chillende honden :biggrin2: ik denk dat ‘t met hussen tikje chaotischer zou zijn!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3349990
Wauw, wat een prachtige foto's en wat lijkt me dat een prachtige omgeving! En wat leuk zoveel retrievers bij elkaar :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350005
Lizzy schreef:Oh wow!!!!!!! Wow wow wow! Dit is mijn lievelingsplek op aarde :smitten:

Ik zie groen hahaha. Wat een geweldige foto's! Die van de boommarter en das zijn natuurlijk echt geweldig he!!!!! Ja, en eigenlijk alle foto's zijn mooi. Die Golden gathering, wat onwijs gaaf!!! Ik ben ook bij Loch Ness geweest. Ik vond het toch iets magisch hebben, had jij dat niet? Heb jij ook naar Outlander gekeken?


Daar moest ik ook gelijk aan denken. ;D

Wat een mooie en bijzonder foto's van een heerlijke vakantie!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door