Hitte

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Hitte

Berichtdoor Barfplaats

tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Vr 27 Jul 2018, 13:42

Eef+doggies schreef:Ja, ik heb ze teruggestuurd. Zonde van de verzendkosten, maar als ze zo weinig doen hebben we er niets aan.

@Pien: als jij er ook niet tevreden over bent, zou ik hem terug sturen. Dan kun je je beter het geld besparen.

Ik zal nog even laten weten hoe de afp bevalt. Hij komt pas maandag. Wel een verschrikkelijk duur ding, dus ze mogen er samen mee doen :P

Waar heb je hem besteld? Bij huisdierplein zijn ze het goedkoopste. Ik heb er net na de vakantie 1 bij gekocht. Ik had er 1 al enkele jaren. En vorig jaar een trixie bij gekocht. Maar die werkte ook niet en op vakantie waren B&B aan het schuiven wie er op de afp mocht liggen.
Ik heb de 90x60
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Vr 27 Jul 2018, 13:47

Haha nou ja, als het dan toch een keer gebeurt dan maar nu hé ;D
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Vr 27 Jul 2018, 14:50

tt-tjes schreef:Waar heb je hem besteld? Bij huisdierplein zijn ze het goedkoopste. Ik heb er net na de vakantie 1 bij gekocht. Ik had er 1 al enkele jaren. En vorig jaar een trixie bij gekocht. Maar die werkte ook niet en op vakantie waren B&B aan het schuiven wie er op de afp mocht liggen.
Ik heb de 90x60

Gelukkig heb ik hem inderdaad bij huisdierplein besteld :biggrin2: Ook 90x60.

Daar zal vooral Xindy zo te lezen een hoop comfort van krijgen. Zo'n natte badhanddoek is best zwaar! En Bella kruipt er wel bij op :biggrin2:

Ik dacht gisteren dat Bella vast 1 van die honden zou zijn die er niet op willen, maar niets was minder waar! Ze lag er eerder op dan Xindy ;D Dan is het wel heel teleurstellend dat ze na nog geen 10 minuten alweer warm zijn. Maandag in de herkansing!
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Vr 27 Jul 2018, 14:51

Ik zweet me echt te pletter, zo zwanger. Veel erger dan anders. Gelukkig heb ik er nog redelijk weinig last van, naar ik begrijp hebben veel zwangere vrouwen het veel sneller een stuk lastiger. Ik heb ook nog steeds enkels, vreemd genoeg.

Ik ga nu nog even naar buiten, de konijnen en de kippen checken, maar erna ga ik toch 2 sec onder de koude douche staan hoor. Zo koud als die kraan wil gaan. Ik ga wel in stappen steeds wat kouder, dat wel.
Dan kan ik er daarna weer een half uurtje beter tegen.
Ze zeggen dat sauna niet gezond is als je zwanger bent... Maar ja...

En daarna gaan we samen 3 kwartiertje rijden voor iets dat Meneer perfect alleen kan, gewoon om in de auto even lekker in de airco te kunnen zitten. Dat gaat deugd doen! :D
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Vr 27 Jul 2018, 15:09

Eef+doggies schreef:Ja, ik heb ze teruggestuurd. Zonde van de verzendkosten, maar als ze zo weinig doen hebben we er niets aan.

@Pien: als jij er ook niet tevreden over bent, zou ik hem terug sturen. Dan kun je je beter het geld besparen.

Ik zal nog even laten weten hoe de afp bevalt. Hij komt pas maandag. Wel een verschrikkelijk duur ding, dus ze mogen er samen mee doen :P

Rocco ligt er weer lekker op...ik kijk het aan. Als ik zelf voel dan voel ik weinig 'koelte' maar als hij er lekker op ligt...
Dan wacht ik even af hoe jouw afp het doet en wat het weer doet ;)
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Vr 27 Jul 2018, 15:31

- pien - schreef:Rocco ligt er weer lekker op...ik kijk het aan. Als ik zelf voel dan voel ik weinig 'koelte' maar als hij er lekker op ligt...
Dan wacht ik even af hoe jouw afp het doet en wat het weer doet ;)

Ik voelde zelf kort koelte. En als ik aan de ligzijde van de dames voelde, voelden die in eerste instantie inderdaad koeler, maar dat was al gauw voorbij en daarna voelde de mat gewoon warm van hun lichaamswarmte.

Ik wacht met spanning af wat de AFP gaat doen.. Volgens de omschrijving zal hij 10-15 C koeler zijn dan de omgeving en dat ook nog eens 3-4 uur volhouden.
En hij heeft naar het schijnt maar een paar minuten nodig om weer op te 'laden'... We zullen het meemaken :)
- pien -
5-sterren

Berichtdoor - pien - » Vr 27 Jul 2018, 15:38

Eef+doggies schreef:Ik voelde zelf kort koelte. En als ik aan de ligzijde van de dames voelde, voelden die in eerste instantie inderdaad koeler, maar dat was al gauw voorbij en daarna voelde de mat gewoon warm van hun lichaamswarmte.

Ik wacht met spanning af wat de AFP gaat doen.. Volgens de omschrijving zal hij 10-15 C koeler zijn dan de omgeving en dat ook nog eens 3-4 uur volhouden.
En hij heeft naar het schijnt maar een paar minuten nodig om weer op te 'laden'... We zullen het meemaken :)

Jammer dat er niet een soort Consumentenreview was van 'de allerbeste koelmat' :D
Dat is Barfplaats dan in dit geval...
Rocco lag net buiten in de zon :uglystupid2: en ging even later weer naar binnen...maar ligt niet meer op de koelmat :-X
Ernaast een plastic tafelkleed met een natte handdoek waar ook niemand op ligt ::)
tt-tjes
5-sterren

Berichtdoor tt-tjes » Vr 27 Jul 2018, 16:15

20180628_155213.jpg

20180628_152858.jpg

Op de camping in juni.
Krijg helaas de foto's niet recht
evelyn02
4-sterren

Berichtdoor evelyn02 » Vr 27 Jul 2018, 17:19

[/img]
0177A40A-905A-4B42-8DC9-07FDC403FEC2.jpeg
[/img]

Quila vindt de koelmat heerlijk (om op te plassen :) ; dit vond ik vanmorgen....
CindyMayella
5-sterren

Berichtdoor CindyMayella » Vr 27 Jul 2018, 17:19

Even vraagje:
Wij gaan maandag richting Reuver, zo’n anderhalf uur tot 2 uur rijden... we hebben allebei geen airco in de auto helaas... nu zal het voor de hondjes erg warm worden in de auto... we gaan wel regelmatig stoppen onderweg voor ze, maar voor wat koelte; alle 4 de raampjes een stukje open??? Mn dochters zaten te denken om van die koelbanden te kopen..... of ook zo’n koelkleed???? In de ene auto gaan 2 personen met de hondjes (achterbank wordt plat gedaan zodat ze meer ruimte hebben en Saar gaat snel lekker liggen, Appie blijft wat onrustiger) en in de andere auto 2 personen met de bagage.....
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Vr 27 Jul 2018, 17:48

CindyMayella schreef:Even vraagje:
Wij gaan maandag richting Reuver, zo’n anderhalf uur tot 2 uur rijden... we hebben allebei geen airco in de auto helaas... nu zal het voor de hondjes erg warm worden in de auto... we gaan wel regelmatig stoppen onderweg voor ze, maar voor wat koelte; alle 4 de raampjes een stukje open??? Mn dochters zaten te denken om van die koelbanden te kopen..... of ook zo’n koelkleed???? In de ene auto gaan 2 personen met de hondjes (achterbank wordt plat gedaan zodat ze meer ruimte hebben en Saar gaat snel lekker liggen, Appie blijft wat onrustiger) en in de andere auto 2 personen met de bagage.....
Is het mogelijk om heel vroeg te rijden? Anders deed ik het niet zo lang met honden in de auto in deze temp.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
CindyMayella
5-sterren

Berichtdoor CindyMayella » Vr 27 Jul 2018, 17:49

Daar zaten we ook al aan te denken.... we kunnen pas om 3 uur in ons huisje, dus moeten we ook nog een overbrugging hebben.....
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 27 Jul 2018, 17:49

evelyn02 schreef:[/img]0177A40A-905A-4B42-8DC9-07FDC403FEC2.jpeg[/img]

Quila vindt de koelmat heerlijk (om op te plassen :) ; dit vond ik vanmorgen....

Ach! Moppie kon d'r plasje niet ophouden :-* . Gelukkig is het een lappie erover en schoon is ie weer :biggrin2:
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Vr 27 Jul 2018, 17:53

CindyMayella schreef:Even vraagje:

Jeetje, ingewikkeld probleem :-\ . Als je daar vroeg op de plaats van bestemming bent en je kunt niks (ook niet koelen met de honden), dan is dat ook heel vervelend..... Ik ging niet eerder weg en zou koelmatten meenemen, een koelbox met fris koel water en een stapel natte koele handdoeken (die "koelmatten" van de Action zijn daar handig voor, die lekken geen water!) met koel-elementen, raampjes deels open en dan denk ik dat het wel goed komt. Die koele handdoeken (of Action koelmatten) kun je (als het nodig is) over ze heen gooien. Over hun hoofdje, nek en lijf.
hannabelgje
5-sterren

Berichtdoor hannabelgje » Vr 27 Jul 2018, 17:55

CindyMayella schreef:Daar zaten we ook al aan te denken.... we kunnen pas om 3 uur in ons huisje, dus moeten we ook nog een overbrugging hebben.....
Dan zou ik voor de overbruggingstijd een leuk terras ofzo zoeken met schaduw. Of naar het water gaan ofzo. Reuver ligt aan de Maas dus dat zal geen probleem zijn. Vraag anders aan de huiseigenaren of ze iets weten. Misschien mag je wel eerder het huisje in.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”