Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3349490
Mijn neef heeft een verzameling Nike airmax 1, zegt mij niet zo veel maar schijnt in dat wereld heel wat te zijn. Nu is er een soort hype om sneaker artistiek op de foto te zetten, Neeflief kwam bij mij, heb er afgelopen week het een en ander over gelezen, vooral de technische kant en heel veel foto bekeken. Gisteren ben ik met hem en een koffer met Nike airmax 1 de stad in getrokken en dit zijn een paar van de foto's die ik gemaakt heb:
Bijlagen
_DSC3743.jpg
_DSC3743.jpg (337.59 KiB) 2305 keer bekeken
_DSC3748.jpg
_DSC3748.jpg (214.08 KiB) 2305 keer bekeken
_DSC3791.jpg
_DSC3791.jpg (208.3 KiB) 2305 keer bekeken
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 22 jul 2018, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#3349496
Lizzy schreef:Je neef was wel blij zeker, met het resultaat?
Absoluut, en dit is nog maar een deel van zijn collectie, dus we moeten nog wel een paar keer. Hij heeft deze als zijn facebook foto,

Het was echt gaaf om te doen, al hebben we ook wel wat vreemde blikken gekregen, Niet zo gek, een vrouw liggen op de straat en een man die op een muurtje bruggetje, randje een beetje om zich heen staat te staren, daarnaast een koffer voel met sneakers....
Bijlagen
_DSC3770.jpg
_DSC3770.jpg (309.36 KiB) 2283 keer bekeken
#3349505
dinky89 schreef:Wat leuk dat hij dan bij jou aanklopt :)

Maar als dit slechts een gedeelte is dan wil Ik niet weten hoeveel hij er dan wel niet heeft geloof ik ;D
Een kast vol dit was nog niet de helft.... sommige zijn collectors items... geen verstand van hoor maar die gaan voor honderden euro's op de markt
#3349519
Nike air mas 1 is ook mijn favoriete model :D maare ik heb maar 2 paar een oud paar en een paar pas geleden gekocht in de aanbieding. Ben een beetje te zuinig voor de exclusive exemplaren geloof ik ::)

Maare nice shoes en nice pics :)
Door miik
#3349532
Leuk zeg ! Ik had er al eens van gehoord... vooral die eerste vind ik echt heel erg mooi, de kleuren van het gras passen zo mooi bij de schoen ! En ook die op het zebra pad vind ik heel mooi... maar haha zeker op het zebrapad ben ik benieuwd naar de kijkers :) hoop dat er niet teveel verkeer aan kwam ;p
#3349535
Wat gaaf! Ik had hier nog nooit van gehoord, maar ik snap de waarde voor de sneaker fans en je hebt onwijs leuke foto’s gemaakt! Leuk onderwerp om je lekker bij op de compositie en techniek te werpen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door