Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3354290
Bij holland en Barret als ze in de reclame zijn, dan heb je 2 voor de prijs van 1. Heel wat potten verslonden met mijn shelties met een mito
Door tt-tjes
#3354432
Lizzy schreef:Maar merk je wel verschil met visolie?
De grizzly olie heb ik niet lang gegeven vanwege de stinksnuit en Bono kreeg er dunne ontlasting van. Met de algenolie ook maar niet zo erg.
Door Lizzy
#3354512
tt-tjes schreef:De grizzly olie heb ik niet lang gegeven vanwege de stinksnuit en Bono kreeg er dunne ontlasting van. Met de algenolie ook maar niet zo erg.
Maar wat hoop je/verwacht je te merken?
Door Lizzy
#3354732
tt-tjes schreef:Een wat betere huid, niet zoveel droge schilfers en droge vacht.
OK, dus die heeft ie nog... Als hij niet veel kip eet, zou je ook eens kunnen proberen om visolie (ik gebruik tegenwoordig de wilde visolie caspules van Solgar - nou merk ik ook niet veel verschil maar mijn honden hebben dan ook geen droge vacht ofzo) in combinatie te geven met hennepzaadolie (bio). Bij de Tuinen is dat momenteel met korting.
Door Lizzy
#3355522
Oh, en extra biotine, ook goed voor de vacht en huid. Kippenlever bevat veel biotine. Rundernier ook. Eierdooiers ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door