Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3349023
Wie heeft ervaring met speeltjes????

Appie sloopt aardig snel zn speeltjes, dat weten we, houden we rekening mee... heb ik net 2 nieuwe gekocht... we hadden een soort weddenschap, wie het eerste het speeltje kapot had gemaakt.... dit is het gevolg:
88DC2F42-2050-4497-A7BC-D896A7F7DFAC.jpeg
88DC2F42-2050-4497-A7BC-D896A7F7DFAC.jpeg (3.24 MiB) 2367 keer bekeken
dit komt uit het speeltje van Saar... bijna hetzelfde als die van Appie.... ik vind het nogal gevaarlijk al die dingen er in :-[ ..... die van Appie is dan bijna nog heel, op een paar bijtgaatjes na dan.....

Wat geven jullie al speeltje, dat niet snel kapot gaat :-\ :-[ ????
Gebruikersavatar
Door pluk
#3349025
Scott sloopt alleen die dikke rubberen piepdingen niet.
Alles van stof of met vulling gaat er uiteindelijk aan.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3349028
Pum heeft een knuffelKnorretje :-[ :D En een chuckit ultra bal. Met die bal wás ze heel fanatiek, maar deed er zeker een maand over om de ronde dinges ::) er uit te krijgen, terwijl haar ze 'm de halve dag in haar snater had en 'm dan 'kauwde'. Na zo eens een aantal ballen te hebben vervangen, kocht ik er ineens 8. Die heb ik nu nog ::) ze kijkt er niet meer naar om :biggrin2:

Knorretje ligt in haar mand en krijgt zo af en toe eens een toertje woonkamer
Als Pum boeverig is, haalt ze het gehaakte bulletje uit de kast en komt ze wild schuddend met bulletje voor me staan :biggrin2:

Pum is geen sloper, meer een tutter
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3349030
Fleece en flos doen het hier goed. De rest ligt vrij vlot aan gort. Omdat ik objecteters heb krijgen ze speeltjes zoals op je foto niet eens meer.
Door Eef+Stippels
#3349127
Dat zijn wel heel veel kleine onderdelen!

Ze zijn hier dol op speeltjes! :D
Vooral Bella. Knuffels worden al gauw uit elkaar getrokken, maar als het een overtrek over touw is, dan gaat dat prima.
Je kunt meestal wel voelen of er veel onderdelen in zitten. Die speeltjes laat ik in de winkel.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349129
Eh...
Hier hebben ze oude of action badhandoeken. Kunnen ze lekker aan sjorren en dan als ie in 2 stukken ligt gaat ie weer weg :P
Hebben hier ook van dat grote rubber speelgoed, wat niet goed te beknagen valt.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3349420
Hier hebben ze de zogoflex Bumi van west paw nog steeds niet kapot gekregen. Ook hondenspeeltjes gemaakt van brandweerslangmateriaal met een piepertje erin vinden ze hier heel leuk. De kong wubba bevalt ook goed.
Door Eef+Stippels
#3349440
Doranto schreef:Hier hebben ze de zogoflex Bumi van west paw nog steeds niet kapot gekregen. Ook hondenspeeltjes gemaakt van brandweerslangmateriaal met een piepertje erin vinden ze hier heel leuk. De kong wubba bevalt ook goed.
De geknoopte kong wubba blijft hier idd ook al een tijd goed!
Bij de andere varianten wordt de hoes van de ballen afgehaald.
We hebben ook een slang (dier) van brandweerslangmateriaal gehad, daar vonden ze niets aan, te stug denk ik.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3349467
Bestaan er ook kongetjes voor kinderen? Lennard heeft laatst een tiara/diadeem met kroontje van Vera kaalgevroten >:(
Door Eef+Stippels
#3349471
koekje schreef:Bestaan er ook kongetjes voor kinderen? Lennard heeft laatst een tiara/diadeem met kroontje van Vera kaalgevroten >:(
;D ;D
Jazeker bestaan die!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3349473
koekje schreef:Bestaan er ook kongetjes voor kinderen? Lennard heeft laatst een tiara/diadeem met kroontje van Vera kaalgevroten >:(
Tandjes?
De tandenborstelset van Nuby viel hier al 2x ontzettend in de smaak om op te kauwen. Vooral de handvaten. ::)
Maar dat was wel vooral voor de eerste 8 tanden.

En Laurens had een favoriet badspeeltje om op te kauwen. Een walrus met platte staart. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door