Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3349100
Kaio schreef:Ik heb nu deze:
Afbeelding

Maar met dat dopje kun je echt niet in een wortel of courgette komen en wanneer wel draait het door. Ook met de hand vasthoudend heb ik enorme moeite ermee, zeker een wortel is erg zwaar. (heb wel regelmatig last van gewrichten, zal iets van fibro moeten zijn, dat maakt zo'n ding best moeilijk) In de reviews zijn mensen er namelijk overwegend positief over
Ben bang dat deze vrij vergelijkbaar met elkaar zijn, en dat het dan voor mij niks is.
Daarnaast vind ik het lastig passende courgettes te vinden, de meeste hebben een buikje nl. :biggrin2:
Als je handen niet meewerken dan is een ander model wel een betere keuze. :)
Overigens is die van ons wel superscherp, en blijft het houdertje ook goed vastzitten.
Ik zag in het krantje van de Lidl een aanbieding staan, weet niet of ze naar jullie versturen.
#3349106
Kaio schreef:Hebben ze vast in duitsland ook dan.
Maar is ie ook goed :g: even kijken of ik er iets over kan vinden
Ik heb een vleesmolen van Silvercrest en die doet het best goed. Over het algemeen is het wel een ok. merk, dacht ik.
#3349576
Zo dan meteen getest :biggrin2:
20180723_091928.jpg
20180723_091928.jpg (1.64 MiB) 1080 keer bekeken
Valt niet tegen


Weet alleen niet hoelang die stamper gaat houden maar machine draait vrij rustig, dus zal hopelijk prima gaan
20180723_091940.jpg
20180723_091940.jpg (1.67 MiB) 1080 keer bekeken
Overigens gaan er ook dikkere courgettes in passen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door