Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door essie
#3348628
Gekke vraag misschien. Maar ik zoek een boomdeskundige.

Ik heb een oude perenboom in de tuin staan, maar daarmee gaat het niet zo goed. Wil niet zelf gaan rommelen, maar iemand met verstand laten komen. Iemand een idee welk bedrijf daar goed in is? Woon ergens tussen Rotterdam en Bergen op Zoom in, dus hier in de buurt ongeveer zou mooi zijn.

Of wat is een goed groen forum waar ik kan zoeken/vragen naar een boomdeskundige?
Door src_esther
#3348656
Je moet een fruitboomdeskundige hebben.
Verder heb ik (nog) geen tips, we zitten zelf ook met een paar (hoogstam)fruitbomen die hard aan de juiste verzorging toe zijn.
Door essie
#3348657
Juist ja. Kan niet zomaar bij elke boomdeskundige terecht.
Eigenlijk denk ik dat onze boom op begint te raken, hij is gewoon al erg oud. Wij wonen hier nu ruim 2 jaar, maar wil het toch een kans gunnen. Het is echt het pronkstuk in de tuin.
Overigens ook hoogstam.
Door src_esther
#3348670
Siberienne schreef:En deze ? http://www.hoogstamfruitnh.com
Ja! Precies die wilde ik nog als tip geven, reageerde vanaf ipad maar heb de bookmark op computer.

Wij hebben 2 hoogstamperen (ca. 10 meter), 2 hoogstamappels (1 ca. 10 meter) en 2 hoogstampruimen. Als we uit de ergste bouwperikelen zijn, hopen we ook experts langs te laten komen om 1 te deterimeren en 2 te kijken of er nog wat aan te redden is.
Er schijnen trouwens ook fruitboomhobbyclubjes te zijn die graag komen helpen met het onderhoud tegen een kleine vergoeding en versnapering. Ik heb ze nog niet gevonden maar we willen sowieso eerst de experts laten komen kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door