Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348510
Mijn lieve opabeer aan de wandel van 11,5 jaar oud. :smitten:
Voor de rest best saaie fimpjes, maar een jaar gelden had ik toch niet verwacht dat ie nu nog zo goed zou lopen. En ok het gaat af en toe op en af, maar dit is toch nog wel echt lekker te noemen

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348516
Fenixjuh schreef:Heeerlijk!! En wat een mooie route hebben jullie :) Ik ben ook altijd dol op tussen de weilanden lopen :)
ooo dat kunnen we hier vollop!
Op het einde van het 2e filmpje zie je wat huizen, de 2e (witte) is van ons. Tis echt straat oversteken en voila
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348520
Doranto schreef:Dat ziet er vlot uit! Zag ik op het eerste filmpje nou zelfs even een drafje? :D
yes, die zie je inderdaad. Dan moet ik ook ff een drafje doen hoor!
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3348525
Kaio schreef:Mijn lieve opabeer aan de wandel van 11,5 jaar oud. :smitten:
Voor de rest best saaie fimpjes, maar een jaar gelden had ik toch niet verwacht dat ie nu nog zo goed zou lopen. En ok het gaat af en toe op en af, maar dit is toch nog wel echt lekker te noemen
Echt wel lekker! 14 jarige Kruimel hier heeft zelfde tempo maar die is slechts 10/11 kg bij 40 cm hoogte... Dus voor opa Beer echt wel netjes ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3348597
Vanochtend gewoon zijn riem vergeten mee te nemen, ::) ach ja toch niet nodig hier en bij hem :biggrin2:

Ja hij kan best nog vlot lopen, al heeft ie af en toe wat dagen met wat coördinatie problemen, maar de laatste tijd gaat het vrij soepeltjes allemaal gelukkig.
Door Anne in Zweden
#3348598
Ach, ze zijn toch zo ontroerend, die oudjes! :smitten: Wat kun je daar blij van worden hè, als je ze nog een sprintje (voor hun doen dan) ziet trekken omdat ze hun nieuwsgierige snufferd ergens in willen steken. :biggrin2: Zo hartverwarmend altijd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door