Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3349598
Gefeliciteerd!

Ooooh en echt, terugsturen naar Spanje :o Ik heb maar 1x eerder een herplaatser gehad dat was Mexi en daar deed het zielige verhaal het EN het feit dat ze bij andere honden, katten en kinderen kon. Maar als ik de foto's van jou zie ben ik al verkocht! Hij heeft verder toch ook geen issues of problemen? Ik hoor af en toe verhalen over honden die uit het buitenland geadopteerd zijn dat ik me echt af vraag waar mensen soms aan beginnen. Misschien moeten ze de honden anders aanbieden op hun site? Het leuke, lieve en skeetige straalt van je foto's af :D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3349599
Spikkelneus schreef:Ja, absoluut geweldig! Maar totaal niet adopteerbaar - mensen willen geen zwarte, harige, grote, vuilnisbakken reu die al aan zijn 4e adres toe is. Dat zijn hart van zuiver goud is, is nog altijd minder belangrijk dan zijn uiterlijk voor mensen die een hond zoeken. (ik vind hem prachtig overigens, ook van de buitenkant)
Hij zou binnenkort terug gestuurd worden naar Spanje en daar zijn dagen moeten slijten op een veld met een paar andere honden.
Nou, dan blijft hij maar lekker bij ons tot hij blind, doof en dement is! Veeeeeeel beter.
Ik vind hem er leuk uit zien. En die witte sokjes van hem ook :D

Maar ik houd totaal niet van zwart en harig en groot ;D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3349612
Kaio schreef:Ik vind hem er leuk uit zien. En die witte sokjes van hem ook :D

Maar ik houd totaal niet van zwart en harig en groot ;D
:D :D
Nee, niks aan ;)
Door Raaf
#3349617
Wat fijn!!!!!
Tuur, vanaf nu gegarandeerd van een vol en gelukkig leven...ontzettend blij voor jullie allen....
Door Anne in Zweden
#3349618
;D ;D ;D

Wahaha, heerlijk, dat opgewekte 'Mislukt!' Ontbreekt alleen nog de breed grijnzende smiley! :biggrin2:

Wat fijn voor de mooie zwarte man dat hij mag blijven! Geweldig dat ook poging 2 op de klippen is gelopen. Er komt neem ik aan geen poging 3 meer? :P

Heel veel plezier en geluk met elkaar!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3349619
Anne in Zweden schreef:;D ;D ;D

Wahaha, heerlijk, dat opgewekte 'Mislukt!' Ontbreekt alleen nog de breed grijnzende smiley! :biggrin2:

Wat fijn voor de mooie zwarte man dat hij mag blijven! Geweldig dat ook poging 2 op de klippen is gelopen. Er komt neem ik aan geen poging 3 meer? :P

Heel veel plezier en geluk met elkaar!

Dat heb jij goed gezien!!! Met 6 honden is het huis wel echt nokkievol. Om over de auto nog maar te zwijgen....
Door Raaf
#3349620
Spikkelneus schreef:Dat heb jij goed gezien!!! Met 6 honden is het huis wel echt nokkievol. Om over de auto nog maar te zwijgen....
*Iets met...herkenbaar verhaal.... :cool: *
Gebruikersavatar
Door Ina
#3349625
Spikkelneus schreef:Dat heb jij goed gezien!!! Met 6 honden is het huis wel echt nokkievol. Om over de auto nog maar te zwijgen....
Maar dat is toch juist het voordeel van windhonden... die kan je gewoon stapelen in de kofferbak :biggrin2:

Maar geniet eerst maar eens van je mooie kudde en de prachtige laatste aanwinst(en)... ik vind Tuur echt prachtig en ben blij voor jullie dat er geen adoptant te vinden was en hij en jullie nu jaaaaaaaaren van elkaar mogen gaan genieten :thumbup:
Door Siberienne
#3349627
ik moest wel heel hard lachen om je topic titel. En ik snap het echt niet he, dat er voor hem geen belangstelling is. Zo'n leukerd!

Heel veel geluk en plezier samen gewenst!
Door Lizzy
#3349642
Hahahahahaha, ik moest echt ontzettend lachen toen ik "mislukt!" zag staan en dacht gelijk "ja, weer mislukt dus :biggrin2: ". Hij is ook TE leuk gewoon. En als hij zich zo gedraagt dan hoort hij er inderdaad gewoon bij. Gefeliciteerd :biggrin2:
Door zurca
#3349643
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Nou zeg....wat een verrassende wending.....not :biggrin2: :-*
Wat heerlijk dat hij bij jullie mag blijven!

Want serieus?! Moest tie terug naar Spanje?! :o Wat is dat voor stichting :???:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3349741
Wat een bofkont dat hij mag blijven! Maar wel begrijpelijk hoor. Ik zou hem ook niet meer kunnen laten gaan. :smitten:
Heel veel geluk en plezier samen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door