Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3348981
Nog meer male bonding! Dit is waarom ik van reuen hou - ten minste van reuen die van andere reuen houden, onze Tungsten hoort daar niet bij, die is meer van de dames. Maar dat geklooi de hele dag door, dat is maximaal genieten. Met zijn drieen op 1 vierkante meter en maar aan elkaar peuteren, zalig. Die meiden die doen dat echt nooit.
IMG_0649.JPG
IMG_0649.JPG (3 MiB) 2193 keer bekeken
IMG_0641.JPG
IMG_0641.JPG (2.96 MiB) 2193 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ina
#3349051
Zijn die even gezellig dan samen :D

Zijn er al adoptanten die interesse hebben, of heb je deze geweldige foto's nog niet doorgestuurd :P
Door Eef+Stippels
#3349132
Ina schreef: Zijn er al adoptanten die interesse hebben, of heb je deze geweldige foto's nog niet doorgestuurd :P
;D ;D

Ze zijn superleuk zo samen! :D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3349589
;D ;D 10 dagen hebben we het maar volgehouden deze keer!!

Tuur, jongen, welcome to the family :daisy:


….als je buiten zo lief samen kan spelen.....
IMG_0669.JPG
IMG_0669.JPG (3.86 MiB) 2017 keer bekeken
…..en als je binnen zo lief je bank kan delen.....
IMG_0689.JPG
IMG_0689.JPG (2.48 MiB) 2017 keer bekeken
….dan hoor je er gewoon bij!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3349596
Kaio schreef:;D ;D ;D
Maar het is ook echt een geweldig beest zo te zien. Veel geluk saampjes :D
Ja, absoluut geweldig! Maar totaal niet adopteerbaar - mensen willen geen zwarte, harige, grote, vuilnisbakken reu die al aan zijn 4e adres toe is. Dat zijn hart van zuiver goud is, is nog altijd minder belangrijk dan zijn uiterlijk voor mensen die een hond zoeken. (ik vind hem prachtig overigens, ook van de buitenkant)
Hij zou binnenkort terug gestuurd worden naar Spanje en daar zijn dagen moeten slijten op een veld met een paar andere honden.
Nou, dan blijft hij maar lekker bij ons tot hij blind, doof en dement is! Veeeeeeel beter.
Door eelke
#3349597
Spikkelneus schreef:
Ja, absoluut geweldig! Maar totaal niet adopteerbaar - mensen willen geen zwarte, harige, grote, vuilnisbakken reu die al aan zijn 4e adres toe is. Dat zijn hart van zuiver goud is, is nog altijd minder belangrijk dan zijn uiterlijk voor mensen die een hond zoeken. (ik vind hem prachtig overigens, ook van de buitenkant)
Hij zou binnenkort terug gestuurd worden naar Spanje en daar zijn dagen moeten slijten op een veld met een paar andere honden.
Nou, dan blijft hij maar lekker bij ons tot hij blind, doof en dement is! Veeeeeeel beter.
Raar! Ik moet zeggen dat ik zo vanaf de foto's een zwak voor hem heb hoor. Als we een tweede hond wilden wist ik t wel...(En dat heb ik serieus nog wel even overwogen zelfs).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door