Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3348439
Onze nieuwe opvanghond, Turron. Hij moest weg bij zijn vorige adres en wacht nu op een nieuwe baas. Het is een kruising galgo met iets enorm groots. Je ziet het niet op de foto, maar ik denk dat hij wel 35 kilo weegt. Hij barft in elk geval goed, lust alles.
IMG_0572.JPG
IMG_0572.JPG (1.88 MiB) 3584 keer bekeken
IMG_0583.JPG
IMG_0583.JPG (1.79 MiB) 3584 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Spikkelneus op vr 31 jan 2020, 09:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3348446
Hahahahaha, ik ben bang dat dit weer niks gaat worden ;D ;D ;D (in die zin: deze is gewoon ook TE leuk dus ik voorspel een nieuwe blijvert :smitten: ).

Succes enzo hè ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3348460
Wauw... ik vind het stoer.... gewoon blijven proberen tot het je en keer lukt om echt 'alleen maar' te fosteren :laughbounce2:

Wat een onwijs mooie vent :smitten: ....heerlijk met zo'n ruw vachtje hier en daar en dan die hoge stelten.... ik zeg :hi:
Door El_Kato
#3348469
Wat een leukerd :D

Ik ben echt heel heel heel erg van de bullen maar ooit heel lang geleden heb ik op school gezeten met iemand die een witte galgo, een grote ook, uit een opvang uit het buitenland had en dat was zo´n lieve leuke hond dat ik toch ook stiekem altijd wel een zwak heb voor deze slankie bedankies met lange poten en lange neuzen :)

Succes met fosteren ::)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3348489
Too schreef::biggrin2:

Wat een leukerd, wat vinden de anderen van deze logé?

Diego vindt het supergaaf, zo´n grote stoere broer van zijn eigen leeftijd (beide ± 2,5 jaar).
Milou voelt zich ernstig bedreigd in haar leiderspositie binnen onze roedel, dus die gromt de hele tijd naar hem.
Nuria is neutraal, ze is niet bang voor hem, maar ze heeft ook nog geen toenadering gezocht.
Dali is onverschillig, maar Tuur mag niet bij hem in de buurt komen liggen, dat is te dichtbij.
En Tungsten gedraagt zich beter dan verwacht. Hij probeert wel een beetje lelijk tegen hem te doen, maar deze grote reus trekt zich daar niet zoveel van aan. En dat is precies de juiste aanpak, dus het gaat nu al beter tussen Tung en Tuur, dan tussen Tung en Diego.

Turron (Tuur) is al als pup geadopteerd, en daardoor vrij van de gebruikelijke angsten, heel makkelijk in de omgang. Een reusachtige lieve kleuter is het.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3348490
Oooh, wat een scheet! Hopelijk vinden jullie snel een fijn nieuw thuis voor hem! Succes ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door