Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3348431
src_esther schreef:Ziet er ook niet heel ergonomisch-verantwoord uit, maar ik vraag me toch af: "Hoe dan?"
Er schijnen honden vast te hebben gezeten in het doorzichtige deel.
Mijn gok: geen water maar brok er in, brokje bleef vast hangen, hond wil brokje hebben, etc.
#3348437
pluk schreef:Er schijnen honden vast te hebben gezeten in het doorzichtige deel.
Mijn gok: geen water maar brok er in, brokje bleef vast hangen, hond wil brokje hebben, etc.
Mhmmmm, dus eigenlijk moeten de eigenaren teruggeroepen worden en afgevoerd... ;)
#3348471
Van de IKEA facebook:
IKEA heeft meldingen ontvangen van twee dodelijke incidenten waarbij een hond met zijn hoofd vastzat. IKEA roept de LURVIG waterdispenser voor honden en katten daarom terug vanwege het risico op verstikking. Het blijkt dat het doorzichtige gedeelte van de waterdispenser niet op een veilige manier aan de waterbak is bevestigd. Zodoende kan deze loslaten als een hond of kat ertegen duwt. Het is mogelijk dat de kop van een hond of kat klem komt te zitten, met verstikkingsgevaar als gevolg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door