Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3354001
Lizzy schreef:Ahhhhhh :smitten:

Wat vliegt de tijd, vier weken alweer! Ga je eigenlijk zelf nog een pup aanhouden?
We gaan het deze keer eens anders doen. Kijken hoe de pups uitgroeien van deze combinatie. Ik verwacht er best veel van. En dan de combinatie nog eens herhalen en dan eentje aanhouden. Vorige keren direct uit het eerste nest wat aangehouden.
Komt ook een beetje omdat we zo ontzettend veel aanvragen hebben. En ze gaan lekker allemaal als gezinshond weg. Kreeg ook nog een aanvraag voor 2 als "insuline-hond" maar we zien ze het liefst in een warm gezin.
Wat het leuke is aan deze combi is dat reu en teef op de CACshow in Arnhem beide hun jeugdklasse wonnen en daarna tegen elkaar moesten wat de reu won. :)
Door Lizzy
#3354020
MargaS schreef:We gaan het deze keer eens anders doen. Kijken hoe de pups uitgroeien van deze combinatie. Ik verwacht er best veel van. En dan de combinatie nog eens herhalen en dan eentje aanhouden. Vorige keren direct uit het eerste nest wat aangehouden.
Komt ook een beetje omdat we zo ontzettend veel aanvragen hebben. En ze gaan lekker allemaal als gezinshond weg. Kreeg ook nog een aanvraag voor 2 als "insuline-hond" maar we zien ze het liefst in een warm gezin.
Wat het leuke is aan deze combi is dat reu en teef op de CACshow in Arnhem beide hun jeugdklasse wonnen en daarna tegen elkaar moesten wat de reu won. :)
Aha! Nou ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, de pups en jouw plannen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door