Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3347925
Afgelopen woensdag voor de echo geweest omdat die toch in het pakket zat. Na één keer progesteron prikken stond ze op 7,8 en zijn we op basis van onze ervaringen met de andere dekkingen/dracht de volgende dag naar Rotterdam gereden en is ze gedekt.
Het pakket bestond uit 5x prikken en een echo, daarom gegaan voor de echo terwijl we met palperen dachten 6 walnootjes te voelen en leuk, op de echo 3 vruchtjes aan de ene kant en 3 aan de andere kant. Maar het kunnen er natuurlijk ook meer of minder zijn die uiteindelijke ter wereld komen.
Nu afwachten of de dracht verder goed mag verlopen en vanzelfsprekend razend nieuwsgierig naar de kleine wondertjes die rond 8 augustus worden verwacht. :circle:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3347930
Extreme schreef::groupwave2: Gefeliciteerd. Ontzettend leuk dat je weer mag gaan genieten van puppen.
Waar kan moeder en straks pups gevolgd worden?
Dankjewel, we zijn er ook erg blij mee. Op mijn facebook plaats ik ook foto's van de honden. Gewoon onder mijn naam Marga Sanderse, want kennelnamen enz worden soms zomaar verwijderd en dan ben je alles kwijt.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3347981
Lizzy schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Geweldig!!!!!!!! Wat een goed nieuws! Nou, eerst maar eens lekker genieten van je drachtige meisje. Dat is ZO leuk!
We zijn ook zo blij. Na 4 jaar weer een nestje. We gingen destijds een beetje gelijk op Lizzy, jij met jouw puppen en wij iets later dacht ik. Eén van de puppy's van toen wordt nu moeder. :)
Door Lizzy
#3348075
MargaS schreef:We zijn ook zo blij. Na 4 jaar weer een nestje. We gingen destijds een beetje gelijk op Lizzy, jij met jouw puppen en wij iets later dacht ik. Eén van de puppy's van toen wordt nu moeder. :)
Ik ben bang dat ik toentertijd weinig mee heb gekregen van jouw pups :-[ . Deze keer niet, deze keer benne we erbij ;D ! Wat geweldig, om weer pups te krijgen van een van je eigen pup. Dat lijkt me heel bijzonder.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3348203
Wat een super nieuws !! Gefeliciteerd
Ze is uitgerekend op onze trouwdag haha
Heb je toegevoegd op FB, altijd leuk om Labradornestjes te volgen ;)

Hoop zo dat ik over een maand of 2 hetzelfde bericht kan plaatsen :D
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3350096
MargaS schreef:Heb een eenvoudige site in elkaar geknutseld, kun je het daar een beetje volgen.
Morgen over 2 weken kunnen we de pups verwachten. Anine is lekker rond en gezond. :)

https://glenlaralabradors-com.jimdofree.com/
Ik heb zelf geen facebook dus meekijken op jouw facebook lukte niet.
Fijn dat je weer een site in de lucht hebt. Kan ik anine en haar puppen volgen.
Als ze net zo worden als je vorige nest :D :D .
Zijn voor zover je het weet al je puppen besproken?l
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3350167
Extreme schreef:Ik heb zelf geen facebook dus meekijken op jouw facebook lukte niet.
Fijn dat je weer een site in de lucht hebt. Kan ik anine en haar puppen volgen.
Als ze net zo worden als je vorige nest :D :D .
Zijn voor zover je het weet al je puppen besproken?l
Op het moment nog weinig nieuws voor de site. Ze ligt hier naast me op de koude vloer voor de ventilator met een lekkere bolle buik.
Ze zijn nog niet allemaal besproken hoor, we wachten liever tot we weten wat er is geboren alvorens toezeggingen te doen. Toch zijn er twee hele enthousiaste lieve dames die een toezegging hebben ontfutseld en heel gespannen meeleven of er een pupje voor hun zij zal zitten. Eentje wil graag een reutje en de andere een teefje, dus zeker één van de twee heeft geluk. Verder nog wel interesse maar we hebben gevraagd te wachten tot de pups geboren zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door