Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3347361
Mijn allerliefste stippelkont is alweer 10 geworden!
Voor mij is ze nog steeds het klein pupje die over dwars op de bank paste met ruimte over :-*

We hebben het zo getroffen met haar :smitten: :smitten: Hopelijk mag ze nog vele jaren in goede gezondheid bij ons zijn!

Ik heb de slingers opgehangen en ze mocht vanochtend alvast een lege fles 'stelen' :biggrin2:

Taart en verjaardagsuitje volgen nog :)

Gisteravond hebben we alvast samen een ijsje gegeten, en daar heeft ze erg van genoten, zie haar blije gezicht hieronder :D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3347363
Van harte gefeliciteerd (met) Xindy :D :D :-* :-*

En als ik het zo lees dan word het een heel mooi feestje :biggrin2: ;) ;D
En natuurlijk nog heel veel fijne jaren erbij
Door Lizzy
#3347368
Jeetje, 10 jaar alweer :o ! Ik zie haar nog zo als pup voor me! Van harte gefeliciteerd met Xindy :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3347390
Inderdaad ik zie haar nog steeds als pup Xindy, maar de tijd gaat gewoon zo snel door.
Van harte gefeliciteerd met je gespikkelde lieverd en nog vele gezonde jaren erbij!
Door Eef+Stippels
#3347402
Bedankt voor de felicitaties!!!

We zijn lekker bij het tuincentrum geweest, Xindy's grootste hobby :biggrin2:

Weer lekker geknuffeld met veel mensen :D
Een oudere vrouw vond ze zo leuk, dat ze na de eerste knuffels verder liep, en zich daarna omdraaide om toch nog wat knuffels te halen/geven ;D

Een impressie:
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#3347403
Ze staan scheef en in de verkeerde volgorde ::)
Maar goed, daarna taart (ze had niet het geduld om echt te gaan zitten, dus dat ziet er een beetje apart uit :cool: ) en een cadeautje:
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#3347404
Uiteraard heeft Bella ook taart gehad (ik zocht een slagroomsoes, want Xindy is DOL op slagroom, maar die was er niet zonder chocola, dus het werd een puddingbroodje), en hetzelfde cadeau maar dan een das. Die van Xindy is een wasbeer :biggrin2:
Ze hebben al 2x geruild en met beide gespeeld.
Nu staat Xindy naast Bella te loeien, want ze wil weer met de wasbeer ;D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 04 apr 2021, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3347440
Van harte gefeliciteerd (met) Xindy! :birthday:
Ik ben dol op het tuincentrum hier en neem graag een hond mee, maar als ze hier zo'n mooie ballenbak als bij jou zouden hebben, gingen zij naar het tuincentrum en mocht ik mee XD
En puddingbroodjes zijn ook tractatie :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door