Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BelleFae
#3347325
Zo is de Oosterse Prinses toch echt net een sprookje. Ze mag soms alleen wat minder prinsessen gedrag vertonen (met eten bijvoorbeeld) :D

Afbeelding
Door BelleFae
#3347362
Lizzy schreef:Ohhhh, ze is echt bloedmooi :smitten:

Maar ze is dus een zeikerd met eten? :biggrin2:
Ja daarin is ze vreselijk.

Ze lust niks. Je gaat met mini hapjes een uur liggen kauwen want oh jee...
Ze zat bang in een hoekje te bibberen met een VINNETJE van de zalmkop voor haar neus. Jachthond. Poeh.
Ze vindt van zichzelf dat ze soms ineens meer dan genoeg eten heeft gehad en dan weigert ze zo een paar dagen te eten. Sowieso eet ze periodes heel slecht.

En het is niet zo dat ze het kan hebben.. Ze is echt te mager nu. Dus we zijn van alles aan het proberen om haar te laten eten en aan te laten komen.. Maarja, een hond die van een rijstkorrel ineens al genoeg kan hebben bij wijze van spreke.. En niks lust..
Door Lizzy
#3347366
Oh boy, vreselijk :-X . Dat lijkt me echt heel erg moeilijk om daarmee te moeten dealen :-X

Is dit een ras-dingetje?
Door hannabelgje
#3347388
Klinkt heel herkenbaar. Hier de eerste 2,5 jaar enorm zitten klooien om haar aan het eten te krijgen. Bij haar was het stress afkomstig van losgeslagen hormonen. Na haar sterilisatie is ze pas normaal gaan eten. Sterkte, is echt om moedeloos van te worden zoiets.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door BelleFae
#3347425
Lizzy schreef:OK, dus het komt niet als een verrassing voor je. Vind je het lastig om mee om te gaan?
Soms wel, vooral omdat ze het zo nodig heeft. En soms baal je echt flink. Zit je alles uit de kast te halen en wil ze het niet eens proberen, draait zich zo om en loopt er bij weg. Dat frustreert soms wel. Maar de laatste tijd eet ze wel redelijk goed, nu zijn we op zoek naar iets wat haar goed doet qua voer. Dan hopen dat ze er straks ook beter uit gaat zien, want dat schiet niet echt op.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3347508
Wat een mooi prinsesje :smitten:
Qua eten wil het nog ooit helpen om het eerst 2 uurtjes in de droger te doen ;) , weet natuurlijk niet of dat bij prinsesjes ook helpt ;D
Door Lizzy
#3347519
BelleFae schreef:Soms wel, vooral omdat ze het zo nodig heeft. En soms baal je echt flink. Zit je alles uit de kast te halen en wil ze het niet eens proberen, draait zich zo om en loopt er bij weg. Dat frustreert soms wel. Maar de laatste tijd eet ze wel redelijk goed, nu zijn we op zoek naar iets wat haar goed doet qua voer. Dan hopen dat ze er straks ook beter uit gaat zien, want dat schiet niet echt op.
Pfft, ik kan me je frustratie dan wel voorstellen ja. Wat bedoel je met "nu zijn we op zoek naar iets wat haar goed doet qua voer"?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door