Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347945
inni schreef:niet met gekleurde spullen, die verschieten van kleur (kleuren verbleken waar de zon aankan) De flesjes shout van Johnson en dan een standje warmer wassen wil nog wel 's werken.
Oo en deze barbaar heeft ook wel de was gewoon aan de lijn hangen in de zon...
#3347966
Omdat het nu zo droog is heb ik onder de kraan in de keuken een grote emmer staan. Als ik groenten en fruit of dingen die niet heel vies of vet zijn afspoel of handen was zonder zeep vang ik het water op. Dat gaat dan naar de buitenpotten. Scheelt weer!
En dan merk je pas goed hoeveel water je eigenlijk verbruikt. :-[
#3347974
Als ik teken uit of van de vacht van mijn honden haal dan plak ik de teken in een rol plakband.
Geen gedoe mee hoe ik die beestjes kan vernietigen.
Zitten er een aantal in de rol plakband dan het plakband ruim afknippen en oprollen zodat er geen ontsnapping meer mogelijk is voor de teken.
#3348011
inni schreef:donkere was hang ik bij dit weer 'savonds buiten en 's morgens is hij droog (of toch strijkdroog)
Ik heb ook veel donkere was, maar eh i,k doe als het er kan niet aan strijken :P ( vrij serieus daar zoek ik kleding enigszins op uit), de barbaar dus :biggrin2:
#3348311
Yvonne K schreef:Als ik teken uit of van de vacht van mijn honden haal dan plak ik de teken in een rol plakband.
Geen gedoe mee hoe ik die beestjes kan vernietigen.
Zitten er een aantal in de rol plakband dan het plakband ruim afknippen en oprollen zodat er geen ontsnapping meer mogelijk is voor de teken.
Doe ik ook, ik heb altijd de tangetjes en een rol plakband bij me. Vorige week stond ik met iemand te praten en zag een teekje op haar hond wandelen. Hup, gepakt en meteen in mijn rol plakband gedaan. Het gezicht van die vrouw.......kostelijk! :biggrin2:
#3348312
-Annemarie- schreef:Omdat het nu zo droog is heb ik onder de kraan in de keuken een grote emmer staan. Als ik groenten en fruit of dingen die niet heel vies of vet zijn afspoel of handen was zonder zeep vang ik het water op. Dat gaat dan naar de buitenpotten. Scheelt weer!
En dan merk je pas goed hoeveel water je eigenlijk verbruikt. :-[
Zo zuinig ben ik ook!
Net als met douchen trouwens. De kraan uit bij het inzepen en pas weer aan voor het afspoelen.
#3348317
Ik sta ook erg kort onder de douche... alleen ik doe de kraan niet uit als ik me inzeep... is inzepen, afspoelen en klaar... 5 minuten... de enige keer dat ik wat langer onder de douche sta (2x pw), is, als ik mn haren moet doen en me scheren.... is dan 10 minuten... mn man staat elke dag lang onder de douche... en wel 20 minuten!!! Om wakker te worden, zegt ie... kan er niets tegenin brengen, tenzij we na een jaar moeten bij betalen.... en dat is nog naar 1x gebeurd (en dan douched ie een maand of 3 wat korter en dan doet ie weer hetzelfde)....

Oh ja, mn zweetplekken in mn werkblouses gaan er niet uit met ossegal.....
#3348322
CindyMayella schreef:Ik sta ook erg kort onder de douche... alleen ik doe de kraan niet uit als ik me inzeep... is inzepen, afspoelen en klaar... 5 minuten... de enige keer dat ik wat langer onder de douche sta (2x pw), is, als ik mn haren moet doen en me scheren.... is dan 10 minuten... mn man staat elke dag lang onder de douche... en wel 20 minuten!!! Om wakker te worden, zegt ie... kan er niets tegenin brengen, tenzij we na een jaar moeten bij betalen.... en dat is nog naar 1x gebeurd (en dan douched ie een maand of 3 wat korter en dan doet ie weer hetzelfde)....

Oh ja, mn zweetplekken in mn werkblouses gaan er niet uit met ossegal.....
Ik zou ook graag heel lang douchen, maar vind dat niet oke. Dus ik neem dan een half vol bad. Dan staat de kraan net zo lang open als bij een normale douche, maar lig ik wel lekker 20 minuten te dobberen. Moet je wel een bad hebben natuurlijk...
#3348331
Kaio schreef:Ik heb ook veel donkere was, maar eh i,k doe als het er kan niet aan strijken :P ( vrij serieus daar zoek ik kleding enigszins op uit), de barbaar dus :biggrin2:




hihi, ik probeer ook aan alle kanten aan 't strijken te ontsnappen..... bovenkleding gaat na 't wassen al binnenstebuiten op kapstokken aan de waslijn en nadien aan een kledingrek in afwachting van de eventuele strijk. Niet te eg gekeukte t-shirts gaan met kapstok en al even op de strijkplank om de ergste kreuken eruit te strijken en die kapstokken gaan dan zo in de hangkast. zo goed als alle kleding gaat dus binnenstebuiten in de kasten. ;)
#3348333
-Annemarie- schreef:Omdat het nu zo droog is heb ik onder de kraan in de keuken een grote emmer staan. Als ik groenten en fruit of dingen die niet heel vies of vet zijn afspoel of handen was zonder zeep vang ik het water op. Dat gaat dan naar de buitenpotten. Scheelt weer!
En dan merk je pas goed hoeveel water je eigenlijk verbruikt. :-[
Tanna schreef:
Zo zuinig ben ik ook!
Net als met douchen trouwens. De kraan uit bij het inzepen en pas weer aan voor het afspoelen.
Hier doen wij dat dus ook al geruime tijd. Ook hang ik de douchekop in een emmer totdat het water warm is. Scheelt ook weer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door