Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3346685
Anne in Zweden schreef:Heel vies. :-X ;D Mijn robot heeft ooit een vers geslachte muis die door een van de katten onder de bank was neergelegd opgepikt; de muis lag daar al een paar dagen (de katten waren het weekend alleen thuis geweest) en rook niet meer heel fris, zeg maar. Ook z'n ingewanden waren technisch gezien geen in-gewanden meer. :-X
De robot heeft de rotte muis plichtsgetrouw de halve woonkamer door gesleept, inclusief meerdere ritjes over het koeienvel, totdat ik de kamer in kwam en de niet-meer-zo-frisse geur bemerkte. ::)

Vandaar dat ik nu probeer de robot aan Kim te slijten. :biggrin2:

(Waha, nee hoor Kim, ik heb de robot helemaal schoongemaakt en hij heeft nog jaren braaf zijn werk gedaan. :D )
>:( >:( >:(

;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346688
;D


Ik denk dat het hier vooral heel duur hondenspeelgoed zou zijn :biggrin2: Oli zal heel erg blij zijn gok ik ;D
Door bloemetje
#3346729
Ik heb ook een Roomba. Hij is top en ik ben er dolgelukkig mee.
Het verhaal van Anne en dat poepverhaal staat echter in mijn geheugen gegrift waardoor ik heel voorzichtig ben wanneer ik m aanzet!
Door Eef+Stippels
#3346847
Lijkt me heerlijk, zo'n robotzuiger.
Ik heb ze zelfs met dweilfunctie gezien :D
Als ie dan door een ongelukje rijdt, dweilt ie het ook meteen weer op :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3346857
Afbeelding

Ik ga voor een moderne bezemsteel.
Wel handwerk maar toch sneller en makkelijker dan een normale stofzuiger. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3346859
Die moderne bezemstelen zuigen naar mijn mening niet zo krachtig. Die van mij heeft af en toe wat moeite met kattengrit e.d. Maar ze zijn verder wel ideaal voor (katten-)haren. En om hem even snel te pakken natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3346900
Volgens Dyson zuigt die net zo krachtig als een gewone stofzuiger. Want als je hen mag geloven maken ze vanaf nu enkel nog snoerloze steelstofzuigers...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3346914
Ik volg even.... onze Dyson (inmiddels bijna 10 en na wat verbouwing links en rechts) geeft er bijna de brui aan, denken we want hij maakt tegenwoordig een bak herrie!
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3346942
Ik heb een Dyson DC62 Animalpro en die zuigt toch echt minder sterk dan mijn kleine oude bosch 2100 watt op draad. Maar goed, ze hebben volgens mij een aantal jaren geleden de hele "watt" standaard overhoop gegooid voor stofzuigers dus misschien zuigen die allemaal minder sterk.

In ieder geval is zo'n steelstofzuiger wel fijn om snel even te pakken en voor de haren.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3346946
sneeuwkat schreef:Afbeelding

Ik ga voor een moderne bezemsteel.
Wel handwerk maar toch sneller en makkelijker dan een normale stofzuiger. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pearlsofpassion schreef:Volgens Dyson zuigt die net zo krachtig als een gewone stofzuiger. Want als je hen mag geloven maken ze vanaf nu enkel nog snoerloze steelstofzuigers...

Oh dan wordt het hier geen dyson meer als het dot wordt, kan ik tijdens het stofzuigen tig keer dat reservoir legen :P
Wel een geweldige kleur, roze :D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3346974
sneeuwkat schreef:Afbeelding

Ik ga voor een moderne bezemsteel.
Wel handwerk maar toch sneller en makkelijker dan een normale stofzuiger. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh, maar die zijn ook heel fijn! Onze beide spruiten hebben een Dyson steel stofzuiger en zijn er heel blij mee. Geen snoer, geen bak die achter je aan hobbelt. Je trekt 'em uit de oplader en kunt gelijk aan de slag.
Voor een kleine woning zonder huisdieren ideaal. :)
Gebruikersavatar
Door sneeuwkat
#3346981
Kaio schreef:



Oh dan wordt het hier geen dyson meer als het dot wordt, kan ik tijdens het stofzuigen tig keer dat reservoir legen :P
Wel een geweldige kleur, roze :D
Over anderhalve week mag ik mijn girlie gekleurde bezemsteel uitpakken. Ik laat wel weten hoe het bevalt. Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door