Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3346238
Onze gekke lieve eigenwijze en immer vrolijke Oesjiepoesjiesoepkippie is vandaag 15 jaar geworden!

Poes is de laatst levende van ons leuke meidennestje uit 2003 die als eerste nestje volledig op vers zijn opgegroeid. Poes was een left over, daar kwamen op een goed moment alleen nog gekkies op af die er nog 5 knaken voor wilden geven omdat ze al 12 weken was en zodoende hebben we op een goed moment gezegd...Poes blijft gewoon gezellig bij ons.

Met een jaar werd ze geröntgend en bleek ze één slechte heup te hebben. Echt slecht, we zouden de handen dicht moeten knijpen als een een c uit zou komen. Dus Poes ging de "wordt niet mee gefokt" stal in en we gingen voorkomen met voeding en supps dat eventuele klachten van haar heup zo lang mogelijk wegbleven. Die bleven weg tot haar 11de, toen ging ze wat lopen met een hikje erin. Die hik is inmiddels uitgegroeid tot een flinke hik en ze heeft qua lopen natuurlijk goede en slechte dagen, maar gut, daar hoef je als 15 jarige niet eens een gek heupje voor te hebben. Ze heeft er nog lol in en ze is een leuke vrolijke en gezellige bejaarde met 2 "kleinkinderen" die haar adoreren.

Grote slagroomtaart staat klaar, zo'n lekker goor supermarktding, aangezien ze de home made taarten maar heel erg zozo vindt.

Happy Birthday Poes :-* :-*
IMG_5779-bewerkt.jpg
IMG_5779-bewerkt.jpg (7.94 MiB) 1739 keer bekeken
#3346239
Het heeft zo moeten zijn, Poes hoorde gewoon bij jullie :-* :-* :-*

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve Poeske en ik hoop dat jullie nog lang van haar mogen genieten :-*

Lieve schat, geniet lekker van je slagroomtaart :-* :-* :-* :-* :-*
#3346257
Schitterende leeftijd, en ik durf te wedden dat ze bij een ander baasje nooit de 15 had gehaald. Goed gedaan dus, ze zal er niet rouwig om zijn dat ze bij jullie is blijven plakken! :D

Hartelijk gefeliciteerd, en smakelijk eten voor straks! :biggrin2:
#3346299
Van harte gefeliciteerd met de 15e verjaardag van jullie allerliefste Poeske!! :-*

Geniet lekker van je heerlijke slagroomtaart meis, dat wordt nu natuurlijk elk half jaar een slagroomtaart vind ik hoor, dus hopelijk dan nog vele taarten te gaan!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door