Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3346184
Wat ontzettend fijn voor jullie, Angelique! Heerlijk om 's ochtends op te staan en meteen je benen te kunnen strekken in je eigen achtertuin! Charlie zal het geweldig vinden!
Heel hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat jullie daar heel gelukkig gaan worden! :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346195
dinky89 schreef:Gefeliciteerd!

Mij trekt de nop totaal niet maar wellicht dat ik het daar niet goed genoeg voor ken ;)
Dank je! En gelukkig ieder zijn smaak en ik zeg ook altijd, je houd van de NOP of je hebt er niets mee.
Ik vind het wijdse uitzicht, de overzichtelijkheid, de rust en veel bos en natuur heerlijk. Maar anderen willen vooral leven om zich heen, gelukkig is niemand hetzelfde. :-*
Anne in Zweden schreef:Wat ontzettend fijn voor jullie, Angelique! Heerlijk om 's ochtends op te staan en meteen je benen te kunnen strekken in je eigen achtertuin! Charlie zal het geweldig vinden!
Heel hartelijk gefeliciteerd, ik hoop dat jullie daar heel gelukkig gaan worden! :-*
Dank je Anne, ja Charlie zal een nog gelukkig hond zijn haha! :-*
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3346209
Charlie Angel schreef:Dank je! En gelukkig ieder zijn smaak en ik zeg ook altijd, je houd van de NOP of je hebt er niets mee.
Ik vind het wijdse uitzicht, de overzichtelijkheid, de rust en veel bos en natuur heerlijk. Maar anderen willen vooral leven om zich heen, gelukkig is niemand hetzelfde
Psies, heb zelf helenaal niets met de polder en/of het westen (wil overigens absoluut geen leven om me heen, anders dan hanengekraai of een gierende boer op het land ;D ) maar jij bent er dolgelukkig en dat is voor jou het enige dat belangrijk is!
Ik was blij er weg te kunnen; de bossen daar zijn niet vergelijkbaar met de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe. Geen mens die mij met mijn hondjes nog weghaalt bij de bossen. Inderdaad was het bos bij Kraggenburg een pluspuntje, als je dan toch in de polder moet wonen :biggrin2: Maar ik heb daar ook weer mijn Yorkie toen verloren, dus ben daar nooit meer heengeweest + ook gescheiden. Voordeel van dat laatste was, dat ik daar weg kon.

Maar voor jou is het geweldig en ik hoop dat je er heerlijk zult gaan wonen. Ruimte genoeg in ieder geval :cool:
Door eelke
#3346215
Ronald schreef:Ik zie al een mooi plekje voor een barbecue... :cool:
He dat zijn mijn woorden ;D

Gefeliciteerd he! Jullie gaan het daar zo fijn hebben!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door