Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346067
Het is een druk dagje vandaag met verjaardagen. Charlie sluit ook aan, hij blaast vandaag 13 kaarsjes uit! En omdat we Kaela haar geboortedatum niet precies weten, lift zij een beetje mee. Zij is dit jaar 15 geworden.

Om het te vieren heb ik hun speelkooi weer in de woonkamer gezet en ze daar verwend met een lekkere noot. Strakjes buiten spelen en met de boodschappen nemen we banaan mee. Dat is Charlie zijn absolute lievelingseten en dan krijgt ie er ook nog een slok limonade bij. Dan is het feest wel compleet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346199
eelke schreef:Gefeliciteerd Afbeelding
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
hannabelgje schreef:Gefeliciteerd! Dat vraagt wel om filmpjes natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Heb ik vandaag geen tijd voor gehad, maar zal ik eerdaags weer eens maken!
Janie2 schreef:Hoe drinkt ie de limonade? Uit een beker?
En die banaan.. dat zal wel smakken zijn? ;D

Van harte gefeliciteerd!
Ja, gewoon uit een beker of glas. Hij loopt niet zo snel warm voor iets, maar mensendrinken uit een glas is het echt helemaal!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3346201
Bedankt allemaal! Het buiten spelen ging niet door, er was hier zoveel wind en best fris. Niet de beloofde zonovergoten warme dag helaas. Maar door alle verjaardagswensen en lekkernijen was het toch een goed feestje voor hem. Hij heeft zelfs een appje gehad van zijn vrienden uit Rotterdam :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door