Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351549
Of gewoon komt klagen, ookal heeft ie er eigenlijk geen last van. Als ie wakker ligt het op Willem steken, ookal hoort ie hem maar 1x in die tijd. En dan zou het goed kunnen dat ie de volgende keer dat ie slecht slaapt weer op de stoep staat om te klagen. En het hem nog niet eens opgevallen is dat Willem er niet meer is.

Het zou mij echt niet verbazen hoor.

Sommige mensen vinden het gewoon leuk om te klagen en moeilijk te doen. Hebben zo'n strijd en zondebok nodig. En als Willem weg is, zoeken ze wel wat anders.
#3351599
Ach Lizzy, wat vind ik dat nou rot voor jullie dat jullie Willem hebben moeten herplaatsen.
Wel heel fijn dat jullie een mooi plekje voor hem gevonden hebben en het geen "verplichte wintersportvakantie" is geworden. Maar toch...mooi plekje of niet...jullie hebben hem toch gedag moeten zeggen en da's gewoon zwaar .... :-X
#3351617
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Doet me goed :-* . Op wintersport was hij zeker niet gegaan. Daarom wilde ik hem ook niet naar de kinderboerderij hebben. Die beheerder eet al genoeg kip/haan en konijn :-X

We missen Willem. Het is zo stil in de tuin. Niet alleen door gekraai maar ook doordat hij altijd tok-geluidjes begon te maken als ie ons zag (betekende altijd lekkere hapjes en dat wist hij verdomd goed) en met die geluidjes testte hij eerst het hapje en riep zijn meisjes. De meisjes zijn ontheemd. Gisterenmiddag hebben ze de hele middag met z'n drietjes op een rijtje op een buitenstok gezeten. Ze leken me lam geslagen. Misschien maak ik het ervan hoor, zijn ze blij dat ze niet achterna worden gezeten door een hitsige haan :biggrin2:. Maar ze zijn zeker anders dan anders.... Zelfs de buurman kwam me gisteren zeggen dat hij Willem mist.... (niet DE buurman natuurlijk maar onze directe buurman).
#3351807
Bah wat een nare buurman. Ik snap dat jullie en de meisjes Willem missen. Toen Roderick laatst gehemeld was (de zijdehoen haan) Waren de dames ook flink van slag. Nu Ed Sheeran (de nieuwe haan) zich mans begint te gedragen komt er weer rust in het hok. Sterkte voor jullie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door