Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3351425
Oh, Lizzy wat vind ik dit sneu... Jullie hebben alles geprobeerd, meer dan de meeste mensen, en nu voelt het toch als 'verloren strijd' :'(
Ik hoop dat Willem het fijn gaat hebben en jullie niet het slachtoffer worden van voortdurend getreiter...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
#3351435
Ruk zeg...echt ruk :( :'( wat een gezeik.

Dat je buurman bij de eerstvolgende kip die die opvreet maar een vette salmonellainfectie mag oplopen. >:( Echt zo triest dat een ander nikd gegund is en dat als we kunnen zeiken, dit vooral ook gaan doen.

Willem krijgt een mooi nieuw huis, maar in principe had die die nodig, want die had die al. :(

Grote knuf voor jou :-*
#3351437
Ik hoop gewoon zo dat hij het naar zijn zin krijgt daar.... Hij had het hier wel naar zijn zin. Maar, ik vond het wel steeds meer gaan schuren dat hij 's morgens zo lang in zijn hok moest blijven. Zeker met deze warmte. En inderdaad, de nieuwe afspraken waren niet genoeg voor de buurman. Wat ik alleen niet snap is dat de man geen oordoppen aan heeft geschaft. Want lang voordat Willem begon te kraaien was ik zelf ondertussen al 10 x wakker door de glasbak die bij de AH wordt geleegd, de andere buurman die zijn opgevoerde Ford Raptor start (zo'n beetje naast zijn slaapkamerraam nota bene) en door de straat rijdt ( :-X ), de kinderen die aan het gillen en spelen zijn, de andere buurman die staat te timmeren, schuren en zagen. Maar nee, hij had nergens last van, behalve van Willem..... Kennelijk is hij zich daar volledig op gaan focussen. Ja en weet je, op een gegeven moment is het voor ons ook klaar. We hebben altijd gezegd dat het gekraai van Willem niet moet gaan lijden tot vervelende toestanden en dat werd het nu wel :-\ . Voor nu wens ik de buurman iets van een Frozen Shoulder ofzo. Maar dat is morgen vast wel weer over.

Ik wilde eigenlijk een braadhaantje bij de AH gaan kopen, deze uit de verpakking halen, bij hen langs gaan brengen en daarbij zeggen "nou, Willem heeft een enkeltje wintersport gekregen, hier is ie, wij eten geen vlees dus mogen jullie ervan genieten" :biggrin2: , maar dat mocht niet van Leo :biggrin2:
#3351446
Och gos toch. Ik denk dat jij meer last zult hebben van de verhuizing dan Willem, maar kan me voorstellen dat je de buurman nu wel een paar pijntjes gunt her en der.

Bestaan er geen hanengekraaitoeters die je iedere ochtend om halfnegen even onder zijn slaapkamerraam kunt activeren? Gewoon, dat ie het niet ontwent? :biggrin2:
#3351449
pearlsofpassion schreef:Ik zou vooral even niet zeggen dat ie weg is en afwachten of hij niet alsnog komt klagen over gekraai. Zou me niet verbazen... >:(
Ja, dat zat ik ook net te denken.

Je moet verder ook maar bedenken dat dat soort mensen gewoon nooit gelukkig zijn.
#3351450
Anne in Zweden schreef:Och gos toch. Ik denk dat jij meer last zult hebben van de verhuizing dan Willem, maar kan me voorstellen dat je de buurman nu wel een paar pijntjes gunt her en der.

Bestaan er geen hanengekraaitoeters die je iedere ochtend om halfnegen even onder zijn slaapkamerraam kunt activeren? Gewoon, dat ie het niet ontwent? :biggrin2:
Zo'n beeldje wat je op je tuinpad kunt zeggen met beweginssensor.
pearlsofpassion schreef:Ik zou vooral even niet zeggen dat ie weg is en afwachten of hij niet alsnog komt klagen over gekraai. Zou me niet verbazen... >:(
Ohh ja en dat ja.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door