Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3345870
Gewoon nieuwsgierig.....
Wie woont er in de buurt van Ermelo en is daar bekend ?
Komende week gaan wij kijken bij het WK obedience in Ermelo en dan een weekje kamperen. Dankzij lieve vriendin die in huis komt om voor de poezen te zorgen ! Nu was ik benieuwd, wat zijn de mooie plekjes om te gaan wandelen met de honden ? Waar kunnen ze los ? Waar kunnen ze zwemmen ?
En wie weet hebben jullie ook wel tips waar KVV te koop is ?
En ja, natuurlijk kunnen we altijd de Aldi en AH enzo plunderen, dus het komt zowieso goed.... :)
Door miik
#3345881
Cindy de Wolf schreef:In Ermelo wordt carnibest gemaakt dus dat zal daar vast wel te krijgen zijn ;)
Kijk, zoiets zocht ik ! Dat is op 15 min afstand, super ! Alleen zaterdag en zondag dicht, maar dat is dan geen probleem....
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3345910
Je hebt in ermelo en putten pets place met kvv, en in ermelo hondenhobby.nl, en ja ook carnibest zelf om de de hoek waar je je kvv in allerlei smaken en pond of kilo kan kopen of gelijk snacks.
Loslopen mag officieel niet in veel bosgebieden heb het er jaren wel gedaan, je kan bv richting drie rijden vanaf ermelo, dan is er een bocht naar link, in die bocht kan je ook naar rechts daar zit boshuis drie, een restaurant (als zoek punt), daar kan je parkeren en het achter liggende bos in, je kan ook de
bocht volgen en dan krijg je aan je linkerhand een bos parkeerplaats en dan ka n je zo het bos in. Nogmaals het mag daar niet. Er is i ermelo ook een schaapskooi aan een grote heide, met bos, misschien ook een idee.?
Waar word het in ermelo gehouden want als het in het paardencentrum word gehouden dan is bv uddel met zn bos dichterbij.
Door zurca
#3345917
Bij Garderen is een stuk losloopgebied voor honden. Dit is bosgebied en deels omheind. Maar niet zo omheind dat de hond niet weg kan. En er zit veel wild! (zwijnen en ze hebben momenteel jongen) Mocht je de exacte lokatie willen weten dan zoek ik voor je op hoe de straat heet waar de parkeerplaats is.
En verder kan ik je het Kootwijkerzand aanbevelen. Op het zand mogen de honden officieel niet los maar het wordt er gedoogd. (Ook windhonden kunnen er los) Maar zodra je de bossen in gaat, aanlijnen. Er zijn geen waarschuwingen, wel gelijk bekeuringen.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3345931
Helaas woon ik niet in de buurt van Ermelo. Ik was heel graag gaan kijken bij het WK maar we kunnen niet weg vanwege de hond :(
Ik wil je veel plezier toewensen bij het WK (zelf ga ik kijken via de live stream) en van de mooie omgeving daar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door