Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3345815
Heeeeee, wat lief, dank jullie wel :-*

Ja, alweer jarig... Pfft, de tijd vliegt! Nog niet zo lang geleden werd ik 28 :biggrin2:

Kom ik vanmorgen beneden, staat dit op tafel:
IMG_0844[1].JPG
IMG_0844[1].JPG (2.61 MiB) 2171 keer bekeken
Als je met een ochtendhumeur beneden komt, is dat gelijk over :D ! Schattig he?!

Ik heb dus gekregen: deze Dalmatier Begonia, een fles voetenbalsem van Weleda (staat er niet op, was Leo vergeten op tafel te zetten), een hooimadam en het boek van Monique Bladder "kijk eens naar je hond". Kortom, weer stik verwent en helemaal blij!!!!!!!!
Door Eef+Stippels
#3345817
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!! :daisy: :daisy: :daisy:

Wat een lieve verrassing, een berg cadeaus die voor je klaar staan :D
En ook nog een gestipte plant :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3345832
Gefeliciteerd!! Dat verdient een "Plien"-boeket.

:-* :-* :-*
zelf-samengesteld-boeket-veldboeket.jpg
zelf-samengesteld-boeket-veldboeket.jpg (54.02 KiB) 2151 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3345836
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Lizzy, een heel jaar jonger!! :-*

Afbeelding

En dat is fijn beneden komen zeg, lief! Een fijne dag gewenst met Leo en je meisjes. :-*
Door Anne in Zweden
#3345839
Lizzy schreef:Heeeeee, wat lief, dank jullie wel :-*

Ja, alweer jarig... Pfft, de tijd vliegt! Nog niet zo lang geleden werd ik 28 :biggrin2:

Kom ik vanmorgen beneden, staat dit op tafel:

IMG_0844[1].JPG

Als je met een ochtendhumeur beneden komt, is dat gelijk over :D ! Schattig he?!

Ik heb dus gekregen: deze Dalmatier Begonia, een fles voetenbalsem van Weleda (staat er niet op, was Leo vergeten op tafel te zetten), een hooimadam en het boek van Monique Bladder "kijk eens naar je hond". Kortom, weer stik verwent en helemaal blij!!!!!!!!
Wat een leuk uitzicht! En wat een supercadeaus! Ik zal Leo mijn verjaardagsdatum ook even doorgeven. :biggrin2: (Of alternatief meneer Anne deze foto laten zien, om te bewijzen dat het ook zo kan. >:( ::)

Hartelijk gefeliciteerd, Lizzy, en ik hoop dat je een gezellige, leuke dag hebt!
Door fransbulletje
#3345857
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Oliver gefeliciteerd.jpg
Oliver gefeliciteerd.jpg (515.14 KiB) 2133 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door