Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#3345905
Gefeliciteerd met je veulens, hopelijk knapt de andere kleine ook snel op. Kan je straks thuis helemaal genieten van alle 3.
Weer een nestje labjes straks als alles goed gaat, ik kan je site niet meer vinden is deze veranderd?, ben niet nieuwsgierig hoor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3345913
Geen site meer in de lucht. Tegenwoordig gaat bijna alles via facebook al ben ik nog wel aan het knutselen.
Door Lizzy
#3345933
MargaS schreef:We houden dit hengstje niet zelf aan. Daar hebben we niet de mogelijkheden voor maar hij komt zeker goed terecht.
Het andere veulen had vandaag een dipje. Weer wat verhoging en rochelen. Medicatie slaat wel aan maar het heeft tijd nodig. Moeders vindt het niet meer zo leuk dat er iedere keer weer mensen aan haar kind zitten. Hopelijk mogen ze eind van de week naar huis en kunnen we ze lekker verwennen in hun eigen stal.

En Anine? Nee, na 12 dagen durf ik nog niks te zeggen. Zie alleen het haar bij de tepels wat af gaan staan. Wie weet???
Oh wat sneu voor het andere veulentje :'( . Ik kan me voorstellen dat moeder het niet zo leuk vindt als ze steeds aan haar kind zitten... Maar ja, het is voor een goed doel! Ik hoop dat ze snel naar huis mogen. Ik ga duimen!

Spannende tijden met Anine!

Wat een prachtig paard trouwens, moeder van het hengstje :smitten:. Gaat hij zelf ook nog licht van kleur worden of blijft hij bruin? (geen verstand van zoals je ziet :biggrin2: ).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3345936
Lizzy schreef:
Wat een prachtig paard trouwens, moeder van het hengstje :smitten:. Gaat hij zelf ook nog licht van kleur worden of blijft hij bruin? (geen verstand van zoals je ziet :biggrin2: ).
Allereerst gefeliciteerd met dit prachtige veulen en heel veel beterschap voor de andere! Hopelijk kunnen ze binnenkort samen spelen in de wei, gezond en wel!

Lizzy, je ziet om zijn ogen lichte kringen, daaraan kan je zien dat ie gaat schimmelen. Het schimmel-gen is een dominant gen en indien aanwezig wordt het paard altijd wit, al gaat het bij de een reuze snel en de ander langzaam. Maar deze kringen zijn heel typisch, dus dit zal een mooie witte man gaan worden.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3346038
MargaS schreef:Geen site meer in de lucht. Tegenwoordig gaat bijna alles via facebook al ben ik nog wel aan het knutselen.
Wat jammer, ik heb geen facebook of is jouw facebook pagina openbaar? Hoe kan ik je vinden?. Op de naam van je teef lukte het me namelijk niet.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3346944
Nee helaas heeft ze het niet gered, maar 12 dagen mogen worden waarvan 5 thuis en de rest op de kliniek. En nu twijfels over de behandeling maar nog niet genoeg moed om ten strijde te gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door