Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3345662
Hoewel ik bijna nooit iets plaats maar wel veel meelees wil ik nu toch een foto van ons veulen laten zien. Na ongeveer 7 jaar niet gefokt te hebben zijn er dit jaar weer veulens bij ons geboren. Deze foto is van Zachary JSA, vreselijk trots op dit dappere mannetje. Met het andere veulen waren er even wat probleempjes, ze had geen antistoffen meegekregen of opgenomen. Ze staat nog op de kliniek maar gaat de goede kant weer op.
En ook met onze labjes maken we na 4 jaar weer een nieuwe start. Vorige week is Anine gedekt. Begin juli scannen of ze opgenomen heeft. Heerlijke en spannende tijden hier.
Met pensioen zijn heeft zeker leuke kanten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#3345669
Wat een enorm edel hoofdje! Gefeliciteerd met deze fraaie man, ook met het andere veulentje en veel succes ermee!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3345697
Wat een mooi veuelentje!!!! Na jaren te hebben gereden, ben ik er een paar jaar geleden mee gestopt (geen leuke ervaringen gehad, oa flink er af gedonderd)... mn rijlaarzen en cap liggen nog steeds in de schuur, kan er geen afstand van doen, loop nog steeds met het idee om ooit het weer te gaan proberen.....
Door Lizzy
#3345698
Ahhhhhhhhhhhhhhh, wat een prachtig lief veulentje :smitten:

Johhh, ik wist helemaal niet dat je paarden fokt! Wat ontzettend leuk!!

En binnenkort dus ook een nestje Labjes, jeetje, geweldig zeg!!!

Dit paardje, houd je dat zelf aan?

Sterkte met het andere veulentje!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3345699
Oh, arabiertje! :D
Heb je dan geen foto van de ouders?

Ziet eruit alsof hij een ontzettend knappe hengst zal worden.
Hopelijk komt het andere veulentje ook helemaal goed.
Door zurca
#3345773
Wat een prachtig veulen! Ben ook wel benieuwd naar een foto van de ouders ;)
Ik heb een tijdje een Arabiertje gereden, alsof ik een uur lang les had op een paard met velugels..... zo'n heerlijk zwevend gangwerk.

Leuk ook dat er (hopelijk) weer een nestje pups op komst is.
Door Danny
#3345812
Achos, wat een hoofdje, geen twijfel over mogelijk dat dit een arabiertje is.
Veel geluk met dit veulen, en met het veulentje bij de kliniek.
Zal duimen voor een mooi nest labjes.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3345895
We houden dit hengstje niet zelf aan. Daar hebben we niet de mogelijkheden voor maar hij komt zeker goed terecht.
Het andere veulen had vandaag een dipje. Weer wat verhoging en rochelen. Medicatie slaat wel aan maar het heeft tijd nodig. Moeders vindt het niet meer zo leuk dat er iedere keer weer mensen aan haar kind zitten. Hopelijk mogen ze eind van de week naar huis en kunnen we ze lekker verwennen in hun eigen stal.

En Anine? Nee, na 12 dagen durf ik nog niks te zeggen. Zie alleen het haar bij de tepels wat af gaan staan. Wie weet???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door