Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3346190
Laika schreef:Ik heb nou niet de honden om mee te doen maar ik kom graag kijken
Fioon schreef:Lekker dichtbij, ik kom vast wel even kijken!
Leuk initiatief, succes!
Gezellig! :)
Kijken en lachen. Om mij en Vito o.a. ;D
Vitoooo?! Daar is die haas!!! Jagen jonguh, jagen!!! >:( ;D
Afgelopen zondag, vond hij de haas te nep volgens mij ::)
Lida. S schreef: Je hebt gelijk. En ik doe mee. Ik heb geen tent oid, dus kan niet blijven overnachten, maar als het doorgaat zijn Joepie en ik erbij. Wat de lol voor de hond ervan is begrijp ik nog niet, maar ik ben ook geen hond en honden hebben een heel ander idee over lol dan ik. Dus noteer maar:

Zaterdag
Lida. S - 1 hond.
Gezellig Lida, ik zet je erbij! :)

Volgens Harry z'n diploma ::) was een heel rondje in Venlo 280 meter.
Sonja schreef:Het lijkt me superleuk, maar ik heb alleen een oude en een heel jonge hond. Een langpootbouvier van dan nog geen 7 maanden is denk ik nog wel wat jong om hieraan mee te doen? Nena, mijn vorige boef, had dit denk ik heel leuk gevonden.
Je langpootbouvier :biggrin2: mag gewoon mee doen hoor!
Dan doen ze voor haar uiteraard wel een klein stukje.

Natuurlijk gaan we daar mee akkoord! :)
Wij proberen een leuk groepje bij elkaar te krijgen en de ervaren mensen van de renbaan doen de rest.
Dwarreltje schreef:Als leuke plaatjes (vind ik als vrouwtje ván ::) nog weer van afgelopen zondag
Het was weer leuk he! Stelletje gekken bij elkaar! :smitten:
#3348202
constance.blokzijl schreef:Oooh jammer! Wie weer lukt het een andere x? *vraagt ze hoopvol*
We zijn achter de schermen bezig, maar ik wil natuurlijk wel zelf meedoen en dat is nu de eerste weken niet mogelijk ;)
Iedereen die hier belangstelling toonde, zal zeker van ons bericht krijgen als iet oan giet :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door