Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3344961
Een corgi kennisje van mij heeft vol goede bedoelingen een corgi kruising geadopteerd uit Roemenië. Ze wilde een leuk maatje voor haar pembroke teefje Java. Achteraf gaat het dus totaal niet samen en wordt er flink gevochten. Advies van de stichting is om ze samen op te sluiten in een kleine ruimte zodat ze het samen uit kunnen vechten. Nou ja dat gaat uiteraard niet gebeuren. omdat er toch echt iets moet gebeuren omdat haar teefje niet meer door het huis durft te lopen als Haribo uit zijn bench is wordt er nu met spoed een ander huisje gezocht voor hem.
Dit is de tekst van de stichting:

Vol goede moed keek Brenda uit naar Haribo uit Roemenië. Zij was zo blij dat hij in Nederland aan kwam en zij hem kon gaan halen. Hij zou vast een leuke vriend voor Java zijn... En daar leek het ook op, de eerste dagen. Wat waren zij aan het spelen… Maar toen Java enige correcties wilde uitvoeren, was Haribo het daar niet mee eens. Haribo moest in dat vreselijke asiel in Roemenië overleven en daar voor erg onderdanig zijn, vooral naar grotere honden. Java was klein. Het werd geen spelen meer maar knokken en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Haribo is ontzettend makkelijk, lief en knuffelig naar mensen toe maar op straat, waar fietsers zijn en herrie (de boze buitenwereld) en naar grote honden is hij bang/onzeker.
Er moet dus een ander thuis voor Haribo gezocht worden en héél snel.
Liefst een thuis zonder andere hond om deze toestand te voorkomen. En bij mensen die weten hoe zij met een onzeker hondje moeten omgaan.
Wie is er geïnteresseerd in dit lieve gecastreerde manneke?


Wat foto's van Haribo:

Mocht er iemand zijn die zich wil ontfermen over Haribo dan geef ik de contactgegevens door. Het bericht mag ook gewoon gedeeld worden.
Bijlagen
34857931_1661053237305733_4794159537948983296_n.jpg
34857931_1661053237305733_4794159537948983296_n.jpg (778.85 KiB) 2379 keer bekeken
34936092_1661053197305737_7983778813769154560_n.jpg
34936092_1661053197305737_7983778813769154560_n.jpg (907.33 KiB) 2378 keer bekeken
#3344963
hannabelgje schreef: Advies van de stichting is om ze samen op te sluiten in een kleine ruimte zodat ze het samen uit kunnen vechten. .
OMG!!! Mijn dunk van dit soort stichtingen wordt lager en lager :'( ....met alles wat ik keer op keer hoor :-X Goed moest er ff uit.

Nou hopelijk vind het mannetje een goed thuis
#3344964
Kaio schreef:OMG!!! Mijn dunk van dit soort stichtingen wordt lager en lager :'( ....met alles wat ik keer op keer hoor :-X Goed moest er ff uit.

Nou hopelijk vind het mannetje een goed thuis
De mijne dus ook :-X

Ik hoop dat hij snel een leuk huis vindt. Het lijkt me een ontzettende leuke hond!

Sneu voor de kennis van jou. Dit is niet wat je verwacht...
#3345109
Lekkere stichting is dat..............hopelijk wordt er snel iemand gevonden voor het hondje.
Mijn zus heeft ook een paar hondjes via een stichting en hoewel ze bij het eerste hondje al wist hoeveel er mis was daar kwam er dus gewoon nog eentje bij. Eentje kwam rechtstreeks vanaf de operatietafel in Spanje, waar ze gecastreerd was. Daar zaten ze dus in de camper, met een doodziek hondje. De tweede kwam met het vliegtuig. Een hondje waar niets aan mankeerde, maar arriveerde wel met een gebroken staart. Inmiddels hebben ze nummer drie erbij, een volslagen verknipte galgo die de gordijnen van de rails scheurde en nu medicatie heeft om hem rustig te houden. Maar ja, ze hebben hem wel gered. Brrrrrr..........
#3347177
Dat is niet zo'n fijne stichting. Zoveel is inmiddels wel duidelijk. Inmiddels heeft hij gelukkig een ander huis gevonden bij de ouders van de adoptant. Hij doet het super goed als enige hond in huis. De stichting had geen andere mensen voor hem gevonden. Niet zo vreemd want ze hadden hem niet eens op de website gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3347207
hannabelgje schreef:Dat is niet zo'n fijne stichting. Zoveel is inmiddels wel duidelijk. Inmiddels heeft hij gelukkig een ander huis gevonden bij de ouders van de adoptant. Hij doet het super goed als enige hond in huis. De stichting had geen andere mensen voor hem gevonden. Niet zo vreemd want ze hadden hem niet eens op de website gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nou dat heeft dit hondje erg geluk gehad. :daisy: :circle:
Deze stichting ik weet niet welke het is hoort op de zwarte lijst te komen. >:( >:(
#3347220
hannabelgje schreef:Dat is niet zo'n fijne stichting. Zoveel is inmiddels wel duidelijk. Inmiddels heeft hij gelukkig een ander huis gevonden bij de ouders van de adoptant. Hij doet het super goed als enige hond in huis. De stichting had geen andere mensen voor hem gevonden. Niet zo vreemd want ze hadden hem niet eens op de website gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gelukkig! En wat fijn dat hij het er goed doet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door