Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#3345232
Joyce1985 schreef:Wat een mooie honden zijn dat zeg (heb stiekem even aan meneer Google gevraagd hoe de Silkens er precies uit zien! ) :smitten:

Sowieso zijn we van plan snel een keertje te komen trainen in Velp.
We zijn allebei een beetje enthousiast geworden na zondag :biggrin2:

Gelijk nog een vraag (als je het vervelend vindt, dan hoor ik het wel he ;) );
Mogen de honden tijdens het wachten gewoon naast de baan wachten, of moeten ze in de auto tot ze aan de beurt zijn?
Nee hoor helemaal niet vervelend, vind het juist leuk dat deze sport ook aan bod komt hier ;)

Je hond mag gewoon het terrein op, liever niet in de kantine, daar zitten vaak de honden van vrijwilligers en wordt het teveel/te druk.
Maar je mag ze gewoon met mooi weer (of bij regen) onder het afdak bij de tafels leggen, of juist op het gras, kleedje erbij en genieten maar.
De heg is nu vrij hoog gegroeid maar als hij weer gesnoeid is kan je mooi naar de ander honden kijken die lopen.
#3345270
joel schreef:Nee hoor helemaal niet vervelend, vind het juist leuk dat deze sport ook aan bod komt hier ;)

Je hond mag gewoon het terrein op, liever niet in de kantine, daar zitten vaak de honden van vrijwilligers en wordt het teveel/te druk.
Maar je mag ze gewoon met mooi weer (of bij regen) onder het afdak bij de tafels leggen, of juist op het gras, kleedje erbij en genieten maar.
De heg is nu vrij hoog gegroeid maar als hij weer gesnoeid is kan je mooi naar de ander honden kijken die lopen.
Ja, ik vind het super leuk! Met Harry ben ik 6 of 7 jaar geleden voor het eerst met 'm naar de renbaan gegaan (coursen was het toen, dacht ik), mijn god! Ik wist niet wat ik mee maakte!! Helemaal uit z'n plaat :biggrin2: .
Harry is in alles 10x zo erg als Vito :biggrin2: ;D

Kantine hoeft inderdaad niet hoor, ging mij er meer om dat ze niet in de auto hoeven te wachten tot ze aan de beurt zijn.
Op een kleedje wachten en naar andere honden kijken tot je aan de beurt bent, klinkt veel gezelliger :biggrin2:
Zo deden we dat zondag ook. Super!

Trainen jou honden iedere week?
Gebruikersavatar
Door joel
#3345405
Joyce1985 schreef:Ja, ik vind het super leuk! Met Harry ben ik 6 of 7 jaar geleden voor het eerst met 'm naar de renbaan gegaan (coursen was het toen, dacht ik), mijn god! Ik wist niet wat ik mee maakte!! Helemaal uit z'n plaat :biggrin2: .
Harry is in alles 10x zo erg als Vito :biggrin2: ;D

Kantine hoeft inderdaad niet hoor, ging mij er meer om dat ze niet in de auto hoeven te wachten tot ze aan de beurt zijn.
Op een kleedje wachten en naar andere honden kijken tot je aan de beurt bent, klinkt veel gezelliger :biggrin2:
Zo deden we dat zondag ook. Super!

Trainen jou honden iedere week?
Nee zeker niet!
Dit is toch een best blessure-gevoelige sport, wordt niet altijd over nagedacht.
Ik ken veel te veel honden die met dikke tenen, spierscheuringen, mank lopen end. kampen.
Wij gaan hooguit 1 x Pm en laat ze dan ook niet altijd 2 x rond gaan. Ik kijk altijd per training en per hond hoe het gaat.
Gebruikersavatar
Door joel
#3345407
joel schreef:Nee zeker niet!
Dit is toch een best blessure-gevoelige sport, wordt niet altijd over nagedacht.
Ik ken veel te veel honden die met dikke tenen, spierscheuringen, mank lopen end. kampen.
Wij gaan hooguit 1 x Pm en laat ze dan ook niet altijd 2 x rond gaan. Ik kijk altijd per training en per hond hoe het gaat.

Wacht, klinkt een beetje TE beschermend, er zijn ook honden die elke week 2 x lopen en daarnaast nog wedstrijden, maar ik vind dat er ook nog veel andere leuke dingen zijn die je met de hond kan doen en ja ben wel bang dat ALS je er blessures op loopt, je met een hond zit die een half jaar lijn rust moet hebben en dat zie ik niet zo zitten
#3347199
joel schreef:
De heg is nu vrij hoog gegroeid maar als hij weer gesnoeid is kan je mooi naar de ander honden kijken die lopen.
Ja dát is een beetje jammer... :biggrin2: Ik moest in Venlo (ook een heg op borsthoogte (van de mens dus :biggrin2: )) steeds een Pokkedenco en een York optillen omdat ze wilden 'kijken vrouwtje!' Dat is best vermoeiend :D Heb ooit een een heg gezien waarin kijkgaten waren gesnoeid ::) Lijkt me ideaal op de renbaan: Overal, op verschillende hoogtes, kijkgaatjes snoeien :cool: ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door