Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3344785
Nou, de renbaan is dus bezocht door ons (Joyce1985 en Dwarreltje): Harry als senior die al bekend is met dit leuke vermaak, mw. en dhr. Podenco: echtpaar Raff en Vito die tijdens eerste ronde wat aarzelend waren, tweede ronde (na enkele uren) al heel veel enthousiaster en derde ronde als malloten achter de haas aangingen :groupwave2: , tenslotte mocht ook waakyork Spoiler haar kunnen tonen :2funny:
Het was zeker een succes en voor herhaling vatbaar ::) (helaas kwaliteit filmpjes niet overal even mooi; we hebben sommige in slowmotion opgenomen...)

Harry:


Vito:


Raff:


Spoiler ;D : (hierbij dringend geadviseerd het geluid hard aan te zetten voor het leeuwegebrul :2funny: )(dit is werkelijk haar eigen kefje maar ja, slowmotion he :biggrin2: ....)


Ons stekkie in Venlo
Afbeelding

Harry
Afbeelding

Rupsje nooitgenoeg
Afbeelding

Oooohhhh, een hazepoesje!! (oppeppen in de africhting gaat toch heel anders :biggrin2: )
Afbeelding

En na een -half- rondje rennen weer lekker badderen...
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dwarreltje op zo 10 jun 2018, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#3344790
Lizzy schreef:Wow, wat ontzettend gaaf dit!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha, die Harry "kip, ik heb je" ;D

Zeg, waar is dit?
in venlo


bloedheet geen spatje schaduw te bekennen
ik ben er 1 keer geweesd en en noooit meer
maar wel gaaf om te zien
#3344792
Lizzy schreef:Wow, wat ontzettend gaaf dit!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha, die Harry "kip, ik heb je" ;D

Zeg, waar is dit?
;D Harry was niet vergeten wat de bedoeling is, met zo'n haas!

Was echt heel leuk, ze hebben genoten allemaal. En wij dus ook, uiteraard :biggrin2:

Dit was in Venlo inderdaad.

(schaduw genoeg en waar er geen schaduw was, hebben we die gemaakt. Nou ja, ik heb gekeken hoe "Dwarreltje" dat aan het maken was ::) )
#3344793
Joyce1985 schreef:;D Harry was niet vergeten wat de bedoeling is, met zo'n haas!

Was echt heel leuk, ze hebben genoten allemaal. En wij dus ook, uiteraard :biggrin2:

Dit was in Venlo inderdaad.

(schaduw genoeg en waar er geen schaduw was, hebben we die gemaakt. Nou ja, ik heb gekeken hoe "Dwarreltje" dat aan het maken was ::) )

ik had daar eens een behendigheid wedstrijd
het was er bloed en bloed heet
was ergens in de maand julie
maar als je niet weet hoe de lokatie eruit ziet dan valt er weinig schaduw te maken als je niets bij je heb
maar fijn dat jullie zo hebben genoten hoor
#3344794
nikèdog2000 schreef:in venlo


bloedheet geen spatje schaduw te bekennen
ik ben er 1 keer geweesd en en noooit meer
maar wel gaaf om te zien
Lekker negatief :o ?
Inderdaad in Venlo, hele prettige ontspannen sfeer waarbij er meegedacht werd, maar je ook gewoon zelf kon doen/beslissen.
Ik als beginneling vond het best fijn dat het grasbaan was. Is toch prettiger lijkt me... (weet niet waarom :P )

Schaduw zat (kreeg t zelfs even koud toen ik om de baan heen naar startpositie liep) alleen wij wilden dáár zitten dus hadden we van te voren al schaduwdoek aangeschaft en lekker zitje gecreëerd. Was top! Heerlijk ontspannen dagje gehad met meestentijds lekker luieren in de schaduw en over de hele dag verdeeld 3x half rondje gerend. Honden hadden eigen bad :cool: Ideaal!
#3344795
nikèdog2000 schreef:ik had daar eens een behendigheid wedstrijd
het was er bloed en bloed heet
was ergens in de maand julie
maar als je niet weet hoe de lokatie eruit ziet dan valt er weinig schaduw te maken als je niets bij je heb
maar fijn dat jullie zo hebben genoten hoor
Maar net als ik never nooit met de auto zonder water/bak/noodriemen vertrek, zal ik met deze warmte ook nooit zonder schaduwmogelijkheden bij me, ergens heen gaan. Ik denk alleen maar vanuit hond. Onderweg dan bedenken dat je zelf ook had moeten eten.... :-X :P Ter plekke verbranden omdat de honden lekker liggen, maar jij natuurlijk ook bescherming nodig hebt... :-[

Als ik niet weet hoe de locatie eruit ziet (wist ik dus ook niet) dan zorg ik óf voor eigen spullen, óf ik benader de club van te voren over de mogelijkheden.

In ieder geval is deze complete roedel (nou ja, Zuko en Kruim mogen kijken :biggrin2: ) helemaal into renbaan :circle:
#3344796
nikèdog2000 schreef:ik had daar eens een behendigheid wedstrijd
het was er bloed en bloed heet
was ergens in de maand julie
maar als je niet weet hoe de lokatie eruit ziet dan valt er weinig schaduw te maken als je niets bij je heb
maar fijn dat jullie zo hebben genoten hoor
Als we gisteren de hele dag in de zon hadden moeten zitten, dan hadden wij het ook geen dag uitgehouden.
Tenminste, ik wel maar de rest niet :biggrin2: ;)
#3344800
Mogen niet windhonden ook mee doen? Denk dat Spot het prachtig zou vinden. ‘Moet het alleen geen 30C zijn :-X
Alhoewel, als hij doorgaat met verharen zoals hij nu doet, is hij zometeen toch kaal... :biggrin2:
#3344804
Siberienne schreef:Mogen niet windhonden ook mee doen? Denk dat Spot het prachtig zou vinden. ‘Moet het alleen geen 30C zijn :-X
Alhoewel, als hij doorgaat met verharen zoals hij nu doet, is hij zometeen toch kaal... :biggrin2:
Gewoon gaan! In Venlo mag dat sowieso (ff checken, zijn wel dagen voor alleen windhonden).
Wij gaan binnenkort ook eens in Amsterdam kijken/meedoen. Ook daar speciale dagen vr niet-windhonden.
Daarbij: heb je filmpjes gezien? Harry is geen windhond (1e filmpje) en Spoiler is is al helemaal geen wind/jachthond (zie laatste filmpje)...
#3344805
Joyce1985 schreef:Als we gisteren de hele dag in de zon hadden moeten zitten, dan hadden wij het ook geen dag uitgehouden.
Tenminste, ik wel maar de rest niet :biggrin2: ;)
Jij ja, zonnegek... Ik zit liever in Siberie en moest nu steeds met kop in de zon omdat doggies alle schaduw gebruikten... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door