Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343961
Ja hij is echt gewoon te komisch.
Hoe hij dingen aanpakt etc. lig zelf ook telkens weer in een deuk :biggrin2: En die oogjes van hem he :smitten:
#3344005
Van de week kreeg ik een filmpje toegestuurd van Basic (pup uit Bisq d'r nestje). Baasje is vegan en bood hem een stukje kip van de vegetarische slager aan. Hij rook, keek haar beledigd aan en liep weg :biggrin2: . Ik ben ZO benieuwd hoe jouw nepwolf daarop gereageerd zou hebben ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3344006
Nou ik denk : kwispel kwispel, kwijl, smak *kijktextreemlief* neusje tik, en bij het aanbieden dan HAP, njomnjomnjom. Is er meer ?
Zoiets ? :biggrin2:

Fozzy is overigens meer als Basic, van die krijg je een blik van "are you trying to poison me " ? WTF!
#3344025
Hier zouden ze het eerst uit mijn handen grissen en opvreten en bij het doorslikken denken "WTF?? Best goor zeg! Maar binnen is binnen". Tenminste, sommige :biggrin2: . Frou Frou doet daar niet aan mee natuurlijk. Maar de rest? Te gierig om niet op te eten :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door