Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3343726
Wij vieren feest!!!!!!!! Dat 13 jaar geleden deze mega bijzondere hond werd geboren en ze bij ons mocht komen wonen!!!!!

Lieve schat van me, nog heel veel jaren erbij in goede gezondheid :-* :-* :-*

Linga en ik gaan vandaag maar eens lekker een wandeling door het Stadshart maken en daar mag ze kiezen tussen een ijsje en een puddingbroodje :biggrin2:. Het kan ook zijn dat ze me weer mee naar de stroopwafelwinkel trekt. Of naar de kokoskoekjeswinkel. Maar de kans is het grootst dat ze me naar de bakker sleurt :biggrin2: . Jaaaa, onze lekkere meid weet wel wat ze wil :biggrin2: (en eens per jaar moet dat kunnen, toch!).
#3343749
Ze wordt eerlijk gezegd grijs dus d'r stippeltjes verminderen. Van de week zag ik ook ineens dat ze een oud hoofdje krijgt. Haar lijf werd al ouder sinds haar schouderblessures (en het niet meer mee kunnen naar het bos) maar nu begint haar smoeltje ook te tekenen.... Als ik heel eerlijk ben vind ik haar ineens een oude hond :-\ . Ik zal vanmiddag wat fotootjes maken. Nou twijfel ik er niet aan dat ze een jaartje of 15 minstens wordt hoor! Maar ik had gehoopt dat ze eeuwig jong zou blijven. En da is nie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door