En soms komt er een hondje voorbij

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: En soms komt er een hondje voorbij

Berichtdoor Barfplaats

Spikkelneus
5-sterren

Berichtdoor Spikkelneus » Di 29 Mei 2018, 07:04

El_Kato schreef:
Ach god die Diego wat zag hij er anders uit toen... en zo blijkt ook maar hoe een foto een heel ander beeld kan geven dan de werkelijkheid. De indruk die ik van Diego op de foto krijg is dat hij panisch is en helemaal tegen de muur wegkruipt. Grote ogen en ach dat magere lijf... Maar volgens mij is het een super blij ei en een hele leuke hond zonder al te gekke rare gedragsdingen.

Dat zie je goed. Op die foto is hij ook in paniek. En dat is hij nog steeds bij alles wat nieuw is of hij niet kent . Eerste reactie - volle paniek; maar dat duurt nooit lang. Het is overwegend een hele vrolijke hond. Dus dat soort foto´s zegt niet zo veel over hoe de hond is. En een filmpje in een asiel gemaakt, zegt net zo goed niks over hoe de hond zich bij jou thuis gedraagt. Diego was bij zijn eerste adres (in Nederland) continu in paniek, daar heeft hij ongeveer een week gezeten en toen hij bij ons kwam, was het binnen een paar uur over.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Di 29 Mei 2018, 20:09

Helaas maar waar het gaat hem niet worden. Nav de filmpjes en het feit dat ze niet akkoord gaan met opvang met recht op adoptie vooral dat laatste is het voor mij een keiharde no go.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Di 29 Mei 2018, 20:16

:( Jammer. Maar als het niet goed voelt niet doen inderdaad. Wel lastig he als je al wat verliefd aan het worden bent.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Di 29 Mei 2018, 20:19

eelke schreef::( Jammer. Maar als het niet goed voelt niet doen inderdaad. Wel lastig he als je al wat verliefd aan het worden bent.

TSja ik was er al bang voor nav het telefoon gesprek. Zij had er alle begrip voor maar het hoofd adopties moet toestemming geven en die geeft toesteminng voor maximaal 2 weken. Nou daar kan ik niets mee. Verder was er niets bekend en wat ik zag op de filmpjes werd ik niet vrolijk van. Veel werk mbt angst. Dus het is iig een duidelijke no go.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Di 29 Mei 2018, 20:20

Ja soms moet je gewoon met je hoofd beslissen ipv met je hart. En nu? Toch verder zoeken naar een ander hondje? Of gewoon maar zien of er wat op jullie pad komt?
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Di 29 Mei 2018, 20:23

eelke schreef:Ja soms moet je gewoon met je hoofd beslissen ipv met je hart. En nu? Toch verder zoeken naar een ander hondje? Of gewoon maar zien of er wat op jullie pad komt?

Het lag sowieso nu eigenlijk nog niet in de planning.
Er zijn genoeg opties en 1 daarvan zal vast bewaarheid worden. Revy mag ook nog dekken aan het einde vh jaar en misschien gaan we wel onze eigen kruising maken, bij beide zijn alle gezondheidsonderzoeken geweest en beide 100%. Dan krijgen we een friezenkies...of misschien wel een pup bij de fokker van Revy eind 2019 en misschien komt er wel iets heeeeeel anders op mijn pad.

Dit is heel jammer ze laten linksom of rechtsom een goede kans voor dit hondje lopen...
Eef+doggies
5-sterren

Berichtdoor Eef+doggies » Di 29 Mei 2018, 21:47

Ooohh wat jammer voor het meiske..
Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Wo 30 Mei 2018, 01:13

Wat jammer, vooral voor 't hondje inderdaad. Met jullie verstand van en inzet voor honden had ze het niet beter kunnen treffen. Maar soms moet je je hoofd volgen. :(
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Wo 30 Mei 2018, 13:07

Ohhh wat jammer voor het meiske Cindy!!
En natuurlijk voor jullie :-*
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”