Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3343110
eelke schreef:Maar je zegt toch; ik doe alles via internet, ook bellen?
Oh, dan ben ik misschien niet helemaal duidelijk geweest.
Ik heb een glasvezel abonnement voor vast bellen en internet.

Daarnaast heb ik voor nood een mobile telefoon met het kleinste abonnement: 100 minuten per maand.

Mijn glasvezel abonnement heb ik straks 1 maand niet. Dus geen vaste telefoon.

Juist na de verhuizing moet je veel bellen. Daarvoor is mijn mobile telefoon abonnement te klein.
Opwaarderen blijkt niet te kunnen omdat mijn abonnement niet meer bestaat door het 4G-netwerk. Omdat ik dat abonnement al jaren heb, mag ik het wel behouden, alleen de extra dingen als opwaarderen bestaan niet meer.




Buiten mijn mobile abonnement bellen kost 0,30 per minuut.

Ik heb alle andere geopperde mogelijkheden bekeken.
Pre-paid Simyo kost 20 euro voor 275 minuten.
BEN abb. onbeperkt bellen incl. aansluiten kost 23,50.
BEN abb. 500 minuten incl. aansluiten kost 22,50.

Dan lijkt mij BEN onbeperkt bellen de voordeligste oplossing.

Even goed verder gelezen: duurt ongeveer 14 dagen voor het werkt.... :-\
Tja, zal net kunnen. Heb ik mijn 100 minuten voor 14 dagen en daarna onbeperkt bellen.
Nog uitzoeken of die sim-kaart in mijn antieke nokia past. :P

Hihi, 1 mnd opzegtermijn. Dus ik moet de dag na bestellen meteen opzeggen. :biggrin2:

Maandag ga ik eerst nog uitzoeken wanneer dat glasvezel nou aangelegd wordt. Kijken of het het allemaal waard is.


Wat een gedoe allemaal. Naast geen glasvezel heb ik ook nog niemand gevonden die voor mij gaten kan boren zodat de gordijnen opgehangen kunnen worden. Daar is zo'n instantie daar al 2 maanden voor mij mee bezig.
Ook mijn WMO-voorziening heeft op het allerlaatste moment 3 weken vertraging!? Hij moet daar besteld worden, maar ik mag niet tijdelijk mijn huidige voorziening meenemen.
O ja, met mijn nieuwe buurvrouw al 3 maal over een schutting gesproken. Allemaal positief. Laat ik een offerte maken zegt ze opeens: ik wil het eerst binnen in orde maken, die schutting heeft mijn laatste prioriteit. >:(
Had ze dat niet eerder kunnen zeggen? Ze heeft twee kleine hondjes die blaffen. Gezellig straks, zo zonder schutting in de tuin...
O jee, heb ik er opeens een klaagstukje van gemaakt. ::)
Stress, stress, stress.
#3343121
Ik ga even denken. Er is een budget simkaart die je zo los koopt en dan is het 20 euro en krijg je er 10 gratis, daar maken veel van mijn clienten gebruik van. Ik kom alleen niet op de naam.

Een smartfone heb je dus niet? (via whatsapp kun je gratis bellen). Een laptop met skype?
#3343128
eelke schreef:Ik ga even denken. Er is een budget simkaart die je zo los koopt en dan is het 20 euro en krijg je er 10 gratis, daar maken veel van mijn clienten gebruik van. Ik kom alleen niet op de naam.

Een smartfone heb je dus niet? (via whatsapp kun je gratis bellen). Een laptop met skype?
Misschien kom je nog op die simkaart? :biggrin2:

Ik heb een nokia RH-130. Zo een: https://www.2dehands.be/telecommunicati ... 20385.html

Er zit geloof ik wel ergens skype op mijn laptop, maar dat heb ik nog nooit gebruikt.
Heb je daar geen internetverbinding voor nodig?
Dat is toch 'bellen met beeld', kun je daar ook naar een vast nummer mee bellen?

(o echt, ik schaam me dat ik hiervan niks weet! :-[ )
#3343131
eelke schreef:Google helpt. Lebara heet het. Die hebben best goede aanbiedingen als ik zo kijk? Ik zie alleen niet zo snel hoe snel dat in gaat.
Ik heb op de site gekeken en gezocht.
Als ik het goed zie heb je pre-paid one en pre-paid 10=20.
Maar de tarieven van die laatste optie zijn ruim 2 x hoger!? :o Vraag ik me toch even af wat daar nou voordelig aan is?

Stel dat ik pre-paid one bestel van 20 euro. Met 0,10 per minuut, kan ik 200 minuten bellen. Eigenlijk minder omdat je een starttarief van 0,12 hebt.

Dan is BEN nog steeds voordeliger (mits ik binnen 1 maand op kan zeggen): Onbeperkt bellen voor 23,50.

Maar misschien kijk ik wel verkeert op Lebara?

Fijn dat je meedenkt!! :)
#3343174
Border Bandit schreef:
Oh, dan ben ik misschien niet helemaal duidelijk geweest.
Ik heb een glasvezel abonnement voor vast bellen en internet.

Daarnaast heb ik voor nood een mobile telefoon met het kleinste abonnement: 100 minuten per maand.

Mijn glasvezel abonnement heb ik straks 1 maand niet. Dus geen vaste telefoon.

Juist na de verhuizing moet je veel bellen. Daarvoor is mijn mobile telefoon abonnement te klein.
Opwaarderen blijkt niet te kunnen omdat mijn abonnement niet meer bestaat door het 4G-netwerk. Omdat ik dat abonnement al jaren heb, mag ik het wel behouden, alleen de extra dingen als opwaarderen bestaan niet meer.




Buiten mijn mobile abonnement bellen kost 0,30 per minuut.

Ik heb alle andere geopperde mogelijkheden bekeken.
Pre-paid Simyo kost 20 euro voor 275 minuten.
BEN abb. onbeperkt bellen incl. aansluiten kost 23,50.
BEN abb. 500 minuten incl. aansluiten kost 22,50.

Dan lijkt mij BEN onbeperkt bellen de voordeligste oplossing.

Even goed verder gelezen: duurt ongeveer 14 dagen voor het werkt.... :-\
Tja, zal net kunnen. Heb ik mijn 100 minuten voor 14 dagen en daarna onbeperkt bellen.
Nog uitzoeken of die sim-kaart in mijn antieke nokia past. Afbeelding

Hihi, 1 mnd opzegtermijn. Dus ik moet de dag na bestellen meteen opzeggen. :biggrin2:

Maandag ga ik eerst nog uitzoeken wanneer dat glasvezel nou aangelegd wordt. Kijken of het het allemaal waard is.


Wat een gedoe allemaal. Naast geen glasvezel heb ik ook nog niemand gevonden die voor mij gaten kan boren zodat de gordijnen opgehangen kunnen worden. Daar is zo'n instantie daar al 2 maanden voor mij mee bezig.
Ook mijn WMO-voorziening heeft op het allerlaatste moment 3 weken vertraging!? Hij moet daar besteld worden, maar ik mag niet tijdelijk mijn huidige voorziening meenemen.
O ja, met mijn nieuwe buurvrouw al 3 maal over een schutting gesproken. Allemaal positief. Laat ik een offerte maken zegt ze opeens: ik wil het eerst binnen in orde maken, die schutting heeft mijn laatste prioriteit. >:(
Had ze dat niet eerder kunnen zeggen? Ze heeft twee kleine hondjes die blaffen. Gezellig straks, zo zonder schutting in de tuin...
O jee, heb ik er opeens een klaagstukje van gemaakt. ::)
Stress, stress, stress.
Jammer dat je geen WhatsApp hebt, super makkelijk ;)
Ben je binnen de gemeente verhuisd? Gaatjes boren voor een gordijnrails lukt me ook nog wel, schutting gaat denk ik te ver...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
#3343251
Oh, wat lief van je! :-*
Nee, ik verhuis naar brabant.


Gabriëlle, ik houd het in gedachte! Bedankt voor de tip.


Iedereen bedankt trouwens!
Echt fijn dat jullie met mij mee hebben willen denken.
Morgen probeer ik er eerst achter te komen wanneer het glasvezel nou aangelegd wordt....
Inmiddels heb ik een ding in huis van de provider waarmee ik op internet zou moeten kunnen. Hopelijk gaat het installeren ervan straks soepel. Zo na een verhuizing zou dat wel fijn zijn.
Ik kan dan nog steeds alleen mailen en internetbankieren, dus ik zit niet helemáál zonder.
Eind juni ben ik weer terug op barfplaats! :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door