Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342936
Ik ben nu 6 maand zwanger, 29 weken om precies te zijn. Het is de 3e zwangerschap en voor de eerste keer vind ik m'n buik echt wel mooi. :biggrin2:

Dus deze keer ook maar eens een foto'tje plaatsen van m'n buikje. Het is fijn zo. Nog niet overdreven zwaar en lomp, maar wel duidelijk zichtbaar. Heel mooi zo, al zeg ik het zelf. :cool:
IMG_20180524_073317.jpg
IMG_20180524_073317.jpg (4.2 MiB) 3333 keer bekeken
IMG_20180524_073330.jpg
IMG_20180524_073330.jpg (3.7 MiB) 3332 keer bekeken
Oh ja, Vincent wilde aandacht ipv foto's nemen. ::)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342941
Mooie buik :) .... bij mn 1ste zwangerschap, had ik bijna geen buik; kon mn normale winterjas gewoon nog dicht doen (kreeg 3 mnd na de geboorte nog te horen dat men niet wist dat ik zwanger was :biggrin2: ).... bij de 2de had ik echt een hele dikke buik, kon bijna niet de rits en knoop aan de zijkant van mn broek meer dicht doen... zo zie je dat je buik bij elke zwangerschap weer anders is (of mooier ;) ).....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3342942
Nou dat ziet er idd prachtig uit!! En Vincent kijkt op de eerste foto een beetje afkeurend. ;D ;D ;D

Zal wel wennen voor hem en Laurens (zo heet de oudste toch??) zijn, nog eentje om de aandacht mee te delen.

Hoe voel je je verder, goed?
Door Lizzy
#3342944
Ohhh nou, dat ziet er zeker mooi uit! Ik vind het een heel vrouwelijk buikje, dus ik denk een meisje :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342956
Hij is prachtig! Ook helemaal mooi in verhouding, dus alleen naar voren of rond dragend.
En ook geen striae, geen duidelijk zichtbare aders en geen naad.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342988
Elke zwangerschap is idd anders. En gek genoeg droeg ik de eerste keer duidelijk het grootst. Toen vond ik m'n buik echt niet zo mooi van vorm ook. Die was toen een beetje gek gevormd, zeker niet rond. En ik had ook veruit het meeste last van m'n rug en ribben, de buik hing ook echt door naar onderen.
Misschien omdat m'n buikspieren nu toch actiever blijven, door de kindjes moet je wel, dat de buik mooier omhoog blijft.
Pauline schreef:Nou dat ziet er idd prachtig uit!! En Vincent kijkt op de eerste foto een beetje afkeurend. ;D ;D ;D

Zal wel wennen voor hem en Laurens (zo heet de oudste toch??) zijn, nog eentje om de aandacht mee te delen.

Hoe voel je je verder, goed?
Thanx Pauline, ja de oudste heet idd Laurens. Wat leuk dat je dat onthoudt.
Het is een beetje op en af geweest deze zwangerschap, maar nu voel ik me super. Eigelijk ook nergens last van voor het moment, behalve een overactieve baby, maar das alleen maar leuk en gezond. :biggrin2:

Ik denk dat Laurens er niet zo om zal geven, of niet meer dan dat hij nu met Vincent moet delen. Maar Vincent zal het waarschijnlijk vreselijk vinden. Die is echt wel een mama's kindje en houdt erg van aandacht. ::)
Hij vind babies wel enig en zeer interessant, is ook heel verzorgend en lief, dat dan weer wel.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342989
Lizzy schreef:Ohhh nou, dat ziet er zeker mooi uit! Ik vind het een heel vrouwelijk buikje, dus ik denk een meisje :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Heel grappig. :P

Nee, het wordt dus duidelijk terug een jongen...
Ik heb het zelf gezien op de echo. :biggrin2:

Maar bedankt voor het compliment, een vrouwelijke buik vind ik wel prima bij zwangerschap. :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3342992
koekje schreef:Hij is prachtig! Ook helemaal mooi in verhouding, dus alleen naar voren of rond dragend.
En ook geen striae, geen duidelijk zichtbare aders en geen naad.
Euhm nee, die zie je niet. De lichtinval is zeer flaterend. :biggrin2:
Er zijn wel duidelijke striae van de vorige zwangerschappen, maar (nog) geen nieuwe. Maar ik ben niet fanatiek aan het smeren oid. Bij de vorige hielp dat ook niet echt en sommige littekens kan je gewoon met trots dragen. :cool:
Ik vind hem ook echt mooi naar voren en mooi rond. Geen enorme vetbult die erbovenop ligt. ::)

En het blijkt ook dat hij naar voren zit want hij schopt mooi voor m'n ribben ipv ertegen. Godzijdank! :)
Hopen dat het zo blijft, want als hij helemaal juist gaat zitten, met z'n gezichtje richting rug, zou het goed kunnen dat hij met z'n voetjes er alsnog onder kruipt.
Maar voor nu heb ik dus geen last van stampen in de ribben, maag of andere organen (behalve in de blaas af en toe) en daar ben ik heel dankbaar voor.
Dat kan jij vast begrijpen als geen ander. :)
Door Lizzy
#3343188
pearlsofpassion schreef:Heel grappig. :P

Nee, het wordt dus duidelijk terug een jongen...
Ik heb het zelf gezien op de echo. :biggrin2:

Maar bedankt voor het compliment, een vrouwelijke buik vind ik wel prima bij zwangerschap. :cool:
Hahahaha, ze zit je gewoon voor de gek te houden daar binnen, wedden?! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3343242
Ga je voor een elftal? :biggrin2:

Ik ben benieuwd naar de naam, ben aan het filosoferen wat er bij Laurens en Vincent past. Een beetje een Frans klinkende naam.... Hmmmm Rogier!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3343249
Het zijn allebei namen uit het Latijn afkomstig. En dat wordt de 3e ook.
Ik vermoed dat jullie hem wel mooi gaan vinden. :)

En nee, het blijft bij 3. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door