Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Woody_
#3342915
Hey,
Ik ga vanaf volgende week beginnen met zelf snacks te drogen voor Woody.
Ik ga bestellen;
Kippennekken
Kalkoenhartjes
Lamslong
Kan ik deze gewoon gebruiken voor te trainen? Of moet ik oppassen dat ik niet teveel hartjes(orgaan) geef?
Door Anne in Zweden
#3342921
Woody_ schreef:Hey,
Ik ga vanaf volgende week beginnen met zelf snacks te drogen voor Woody.
Ik ga bestellen;
Kippennekken
Kalkoenhartjes
Lamslong
Kan ik deze gewoon gebruiken voor te trainen? Of moet ik oppassen dat ik niet teveel hartjes(orgaan) geef?
Leuk, en lekker! En ja hoor, je kunt die heel goed gebruiken voor het trainen. Zolang je geen chihuahua hebt en geen kilo gedroogt hart geeft bij iedere training. :D
Kippennekjes knip ik zelf na het drogen altijd in kleine stukjes van hoogstens een centimeter dik, anders staan ze veel te lang te kauwen tijdens het trainen. Je kunt ze ook van tevoren knippen, maar da's lastiger, als ze nog rauw zijn. Kippennekjes hebben wel veel tijd nodig om te drogen, al gauw een uur of 24 (als je ze op 50-55 graden droogt tenminste, en aangezien er bot in zit, zou ik het ook niet veel heter drogen dan dat). Hartjes en long zijn wel sneller klaar, hoewel dat ook weer van de dikte afhangt waarmee je ze droogt.
Door Woody_
#3342939
Anne in Zweden schreef:Leuk, en lekker! En ja hoor, je kunt die heel goed gebruiken voor het trainen. Zolang je geen chihuahua hebt en geen kilo gedroogt hart geeft bij iedere training. :D
Kippennekjes knip ik zelf na het drogen altijd in kleine stukjes van hoogstens een centimeter dik, anders staan ze veel te lang te kauwen tijdens het trainen. Je kunt ze ook van tevoren knippen, maar da's lastiger, als ze nog rauw zijn. Kippennekjes hebben wel veel tijd nodig om te drogen, al gauw een uur of 24 (als je ze op 50-55 graden droogt tenminste, en aangezien er bot in zit, zou ik het ook niet veel heter drogen dan dat). Hartjes en long zijn wel sneller klaar, hoewel dat ook weer van de dikte afhangt waarmee je ze droogt.
Super dankjewel! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door