Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3342877
Net nog effe met de tut op pad , in mijn spijkerbroek tot op de knie . En een paar oogverblindende witte benen :P
Die worden sinds de overgang bijna niet meer bruin , mijn voeten wel . En de rest van het lijf ook (nog)
Dus een soort wandelde pot chocoladepasta - Duo -Penotti :P
Kom ik de vrouw weer tegen die dat dus ook heeft , en om die reden altijd in een lange broek loopt
Nou , jij durft het wel . Dat kan jij toch ook doen ? Nee hoor , ik zou het graag willen . Zeker als het warm is
Nou , doe het dan . Nee joh , mijn benen zijn ook niet zo mooi meer . Tja , je bent 60 . En je benen doen nog wel wat ze moeten doen , wees blij .
Maar voel je je fijn dan in die lange broek , nee . Maar ja dat schoonheidsideaal he ?
In de tuin leg ik een handdoek over mijn benen , stel dat de buren het zien
Maar ik heb wel bewondering voor mensen die nog wel durven , ook al zijn hun benen niet mooi meer
Mens trek je toch eens niets aan van schoonheidsidealen , en doe waar jij je fijn bij voelt
Nou , ze keek me aan ::) nou , ik weet niet hoor . Ik durf het toch niet
Door Anneloog
#3342880
Bizar he.. ik ben dan nog jong 38 maar mijn benen zijn rond uit tja geleefd zullen we maar zeggen ( altijd staande beroepen gehad en erfelijk belast). Al jaren spataderen en spinbloedingen. Ook als je maar kijkt of wijst blauwe plekken overal en knokkige knieen.
Ik draag dus wel korte broeken, korte rokjes, korte jurkjes en echt ik zal nooit een foto model worden maar vind het allemaal prima. Ja melkflesjes ( ook duo penotie probleem) bruine voeten en dus er blauwe lijnen plekken en zo er bij. Maar ik weiger mezelf te beperken om een een of ander niet te halen schoonheids ideaal. Ik wens comfort en plezier. Bevalt het mensen niet dan kijken ze maar een andere kant op of zetten de zonnebril op om niet verblind te worden ;) .
Door zurca
#3342885
Ik heb ook jaren met veels te warm weer in lange broeken gelopen. Mijn benen krijgen pas wat kleur tegen de tijd dat het herfst gaat worden en ik heb verder ook niet de mooiste benen.
Maar een paar jaar terug is de knop om gegaan, het kan me gewoon niets meer schelen wat een ander er van zou kunnen vinden. Kijken ze maar ergens anders naar als het ze niet aan staat :P
Wat heerlijk om met warm weer gewoon een korte broek aan te trekken :-[ :D
Door Siberienne
#3342891
Heb ook melkflessen maar trek me er niks meer van aan. Mijn schenen worden gewoon nooit bruin. Ach ja, als mensen me niet moeten omdat ik witte benen heb, dan
Hoef ik die mensen toch niet in mijn leven
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342900
Ik ben redelijk vaak "gepest " om mijn witte melkflessen ::) Toppunt was ergens op vakantie wat een aso Hollander riep en me uitlachte midden tussen iedereen ( dacht hier kom je geen nlers tegen?) Weet niet meer wat het was maar ze was zo bruin als het maar kan, dus ik heb een heel onaardige opmerking teruggemaakt over huidkanker en haar uitgelachen, ze lachte niet meer, zo klaar. :P
Dat heeft me overigens nooit weerhouden om korte kleding te dragen hoor :biggrin2:
#3342903
Oooh ik trek me er ook niets van aan, mijne zijn witter dan wit, maar ik loop op mijn werk ook rustig in een rok. En nog nooit iemand horen roepen jeetje wat zijn jouw benen wit, maar wel goh wat loop je er weer lekker zomers bij, staat leuk!
Ik krijg wel commentaar op de blauwe plekken maar meestal is de vraag wie heeft je geschopt? (De meeste blauwe plekken zijn van het kickboksen met collega’s)
#3342908
Je hebt ook helemaal gelijk! Ik heb ook erg witte benen, maar vooral een erg lelijke huid door mijn bindweefselziekte, daarnaast 2 versleten knieën waar vaak vocht inzit, dus opgezet. Ik bleef ook altijd in lange broeken lopen, want schaamde mij rot. Maar door de medicatie komt de hitte hier in nederland nog eens harder aan, dus zweten. Ik was gek, bloedheet en dan toch die warme kleding
Dit jaar voor het eerst eens kortere jurkjes gekocht en zelfs zonder panty als het erg warm is. Schaam mij nog steeds, maar heb het in ieder geval een stuk minder warm. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3342919
Ik heb hele stevige benen, echte klapkuiten en echt bruin worden ze ook niet, her en der een deukje, maar het zal me allemaal een rotzorg zijn. Ik heb gisteren nog een korte broek gekocht. Ik loop heel veel in korte of halve broeken. Vind het zalig.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342962
Ik voel me niet op mn gemak met broek of rok (ruim) boven de knie (afwijkende kniestand en dikke bovenbenen), dus dat draag ik niet. Maar verder wel iets korts met warm weer. En ik heb ook melkflessen. En dikke pootjes. Een spatader. Duidelijk zichtbare aders. Sinaasappelhuid. Zacht drillend vet. En als toppunt: zwarte beenharen die ik er gewoon op laat zitten!
Ik heb jarenlang geschoren en geharst en geepileerd. Ik heb er geen zin meer in. Er groeit daar nu eenmaal haar en ik ben verre van blond.

Nu is het wel zo dar door dat jarenlang harsen en epileren de haren duidelijk veel minder zijn dan 20 jaar geleden. Er zitten kale plekken bij en de haren die er wel zitten, zitten minder dicht op elkaar.

Ik was altijd al een beetje een rare feminist, maar het wordt steeds erger :P
Neem nou dat schoonheidsideaal. Ben ik een minder mooi mens met beenhaar? Ik vind van niet en het zegt meer over degene die dat wel vindt, dan over mij.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3342987
Ipv een lange broek zou die vrouw ook een lange rok kunnen dragen. Waait wel lekker door maar niemand die haar benen ziet ;)

Ik ga ook mijn benen niet bedekken. Regelmatig rok of korte broek aan met het mooie weer en duo penotti benen. Voeten bruin, bovenbenen bruin en onderbenen er tussen wit ;D
Zag laatst wel een bleke meid lopen met een enorm leuke witte jurk met grote bloem er op waarbij ik dacht 'je lijkt wel een spook'. Maar dat had dus te maken met de kleur van de kleding ;)

Op middelbare school waren mijn benen een keer lek geprikt (60+ bulten op onderbenen) en werd ik raar aangekeken dat ik gewoon korte broek aan trok ipv de insectensteken te verbergen ::)
En op basisschool was ik enige in de klas die jurken droeg omdat het lekker luchtig was met warm weer :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door