Nieuwe vleesmolen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Nieuwe vleesmolen

Berichtdoor Barfplaats

Anne in Zweden
5-sterren

Berichtdoor Anne in Zweden » Do 24 Mei 2018, 19:17

Cindy de Wolf schreef::biggrin2:

Hobart heb ik voor gekeken maar 2de hand en dan nog circa 1000-1500 euro vond ik ietwat riskant. We hebben krachtstroom dus had zeker gekund.

Klopt, die dingen zijn echt afgrijselijk duur. Ik heb het geluk gehad dat ik hem voor 150 euro van iemand BP kon overnemen, anders was er hier ook geen Hobart gekomen.
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 24 Mei 2018, 19:17

Ina schreef:Joh... ik kwijl gewoon bij jou uitrusting ;) .... als we ooit verhuizen staat bovenaan de lijst een bijkeuken en dan ga ik helemaal los :biggrin2:

Ja ik mag niet klagen...in de loop der jaren toch wel wat leuke dingen verzameld..wij wonen echt niet groot, had graag een boerderij met erf en weilanden gehad...
Inge en Bono schreef:Ik vind Stille Jelle ook een goede naam..... :D

Nice Cindy!! O0

Je bent welkom he...
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 24 Mei 2018, 19:18

Anne in Zweden schreef:Klopt, die dingen zijn echt afgrijselijk duur. Ik heb het geluk gehad dat ik hem voor 150 euro van iemand BP kon overnemen, anders was er hier ook geen Hobart gekomen.

Ja dan wordt het een ietwat ander verhaal...ik heb er echt naar gekeken, ook soortgelijke merken maar vond echt het risico te groot...dus dan maar nieuw en zoeken maar...
Thea
5-sterren

Berichtdoor Thea » Do 24 Mei 2018, 20:20

Welk merk is dit?
Kan je hier ook echt karkas mee malen?
Ziet er echt goed uit.
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Do 24 Mei 2018, 20:55

Cindy de Wolf schreef:Ja ik mag niet klagen...in de loop der jaren toch wel wat leuke dingen verzameld..wij wonen echt niet groot, had graag een boerderij met erf en weilanden gehad...

Je bent welkom he...

:-* je bent een schat! :-* door jou kan Pum aan het gemalen bot, durf ik dat aan na Pummekes rottige ongelukje! met bot. De Anne/Kim/Inge :D is onderweg, dus dat redden we nog wel ff :D :-*
Cindy de Wolf
5-sterren

Berichtdoor Cindy de Wolf » Do 24 Mei 2018, 22:05

Thea schreef:Welk merk is dit?
Kan je hier ook echt karkas mee malen?
Ziet er echt goed uit.

Het is deze molen https://www.expondo.nl/royal-catering-g ... 177?c=2487

Wat versta jij onder echt karkas, zoals op het filmpje te zien is gaat er half bevroren konijnrugstuk door. Ik heb er ook al probleemloos wat hazenvoorbouten, patrijzenboutjes mee gemalen. Dus ik verwacht geen problemen tav kwartelkk, eend, kip, parelhoenkk. Of hij ganskarkas, hele geitjes en ribben aan kan dat moet ik nog proberen.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”