Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3343034
Bedankt voor de leuke reacties! :-*
CindyMayella schreef:Mooi trio ;D !
:biggrin2: Bedankt, namens het trio!
Angelique schreef:Hij zal toch een keer uitgegroeid zijn...en anders op water en brood :biggrin2:
Bedankt voor de tip! Hij krijgt nu alleen nog water en brood, en hij lijkt iets te zijn gekrompen :biggrin2:
Spikkelneus schreef:Wat een lekkere beer is het aan het worden, met een mooie dikke kop. Hij ziet er goed uit!
Lizzy schreef:Oh wow :smitten:
Ik vind hem werkelijk prachtig! Wat is ie moooooi geworden!!!!
Mede mogelijk gemaakt door de adviezen van jullie 2! :-*
Ja, dat zeg je goed. Hij is echt een beer aan het worden. Ik ben benieuwd hoe hij over een half jaar uit ziet ::)
Ik vind hem ook met de dag mooier worden. Zeker nu hij ook gaat glimmen. In het begin was zijn vacht erg dof.
Van de week liep hij naast me, en toen dacht ik; Sjezus, wat ben je mooi aan het worden :biggrin2: :-*
Hij is nu 55cm hoog en 18,5 kilo. Ik houd 'm goed in de gaten, want ik vind hem weer wat te slank worden. Hij krijgt nu nog 5% van 17,5 kilo (oeps ::) ), maar ik ben bang dat als ik nog meer ga voeren, hij eten gaat laten staan.
Siberienne schreef:Hij is in zijn oren gegroeid :biggrin2:

Even serieus; hij ziet er prachtig en tevreden uit! :) :)
Niet normaal he, die oren! :biggrin2:
Ja, volgens mij heeft hij het prima naar z'n zin hier.
Eef+doggies schreef:Oooohhh hij is zo knap :smitten: :smitten: :smitten:
De vrouwtjes zullen wel in katzwijm vallen voor hem :biggrin2:
Ja, uiteraard! :biggrin2: Ik moet de vrouwen bij 'm weg slaan, anders kan hij geen stap zetten :P
Fenixjuh schreef:Zou hij ooit stoppen met glanzen? Nee, ik hoop het niet ;) :D
Dat hoop ik ook niet! :biggrin2:
Charlie Angel schreef:Ooit zal hij vast stoppen met groeien ja haha, maar ik vind hem prachtig!
Dankje! Haha, ja in de hoogte groeit hij ook niet meer hoor. Gelukkig :P
Hij is nu 55cm hoog, vind ik groot zat ;)
Cindy de Wolf schreef:Knap kereldje!!!!
:-*
Anne in Zweden schreef:Wat een plaaaaatje! Hoort ie nou ook beter dan de anderen, met die gigantische oren van 'm? ;D
:biggrin2: Wat denk je? Haha! Nee, ik had me op het ergste voorbereid, met een Podenco erbij. Maar hij is zo zo zo zo veel makkelijker dan Harry rond diezelfde leeftijd. Harry heeft me 10 jaar ouder gemaakt toen, dus eigenlijk valt na een Harry alles mee :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3343037
Ooit, heel heel lang geleden, vond ik Harry groot. Nu is het net een ukkie;
(even een hele slechte foto met mijn telefoon)
Afbeelding
:sofa:
Doranto schreef:Wauw wat een knappert zeg! :smitten:
:-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door