Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3343018
Wat leuk om jullie (kapsels) te zien :-*

Ik heb al van alles gehad: superkort tot lange krullen(toen ik jong was), een praktische (steile) bob toen ik moeder was van 2 jonge kinderen...
Daarna halflang en grijs, met genoeg haar om het op een dotje te kunnen doen als het warm was of voor het sporten.
Vijf jaar geleden besloot ik het nog langer te laten groeien om te kunnen doneren.
Afbeelding
Van toen af aan heb ik steeds gespaard, volgend jaar hoop ik voor de 3e keer te kunnen doneren :D Het moet tegenwoordig minimaal 30cm lang zijn, dus ik moet nog ruim 10 cm geduld hebben ;D ...Ongeveer 1x per jaar worden de puntjes geknipt.
Als ik stop met doneren wil ik een leuke coupe:
Afbeelding
Moet lukken met een beetje 'web' erdoor (soort gelwax). Ligt ook wel aan hoeveel krul er nog (meer) terugkomt na de overgang. Hormonen en zo :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3343030
Ronald schreef:
Zal ik dan ook maar even reageren? Wat zie je er ontzettend goed uit! Zo. Da's gebeurd. En aangezien ik niet onder de dames val, voel ik me niet aangesproken! ::)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door cath
#3343039
- pien - schreef:Wat leuk om jullie (kapsels) te zien :-*

Ik heb al van alles gehad: superkort tot lange krullen(toen ik jong was), een praktische (steile) bob toen ik moeder was van 2 jonge kinderen...
Daarna halflang en grijs, met genoeg haar om het op een dotje te kunnen doen als het warm was of voor het sporten.
Vijf jaar geleden besloot ik het nog langer te laten groeien om te kunnen doneren.
Afbeelding
Van toen af aan heb ik steeds gespaard, volgend jaar hoop ik voor de 3e keer te kunnen doneren :D Het moet tegenwoordig minimaal 30cm lang zijn, dus ik moet nog ruim 10 cm geduld hebben ;D ...Ongeveer 1x per jaar worden de puntjes geknipt.
Als ik stop met doneren wil ik een leuke coupe:
Afbeelding
Moet lukken met een beetje 'web' erdoor (soort gelwax). Ligt ook wel aan hoeveel krul er nog (meer) terugkomt na de overgang. Hormonen en zo :D
Prachtige foto!
Door - pien -
#3343057
Nee sorry jongens, dat ben ik niet! Dat is hoe ik het ooit wil hebben
Ik hoop wel dat mijn krullen net zo mooi worden als bij deze dame


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door bloemetje
#3343070
Kaio schreef:;D ;D ;D

En bloemetje, gaaf hoor zo dat haar, zou ik ook wel willen maar ja , heb wat dunner haar en onverfbaar ::)

omdat ik toch achter de pc moest om de verzekering op te zoeken:
IMG_8191.JPG
IMG_0790.JPG
O man jij bent al blond. Jij kan elke kleur roze nemen die je wil! Probeer het! Ik gebruik merk Directions te koop bij Attitude Holland.nl. Jij kan t er zo insmeren en over een week of 6/8 is het er weer uit.
Door bloemetje
#3343072
Charlie Angel schreef:Niet zeggen dames, kan ik niet tegen.
Inmiddels is het blinde trouwens fuchsia. Afbeelding

Ik heb shampoo van de kapper die die kleur heel goed houdt.
Welke shampoo??

Ik heb de 1e keer laten verven bij de kapper en laten blonderen etc. Nu doet mijn man t kleurige gedeelte verven. Die potjes zijn 7 euro of zo.

Ik vind jullie allemaal mooie vrouwen. Als je maar verzorgt ben ook en het zelf mooi vind. Dan BEN je ook mooi.
Door Lizzy
#3343114
Angelique schreef:Ik heb alle kapsels en kleuren wel gehad..conclusie..blond staat me niet :biggrin2: :biggrin2:

Paar jaar geleden de boel weer laten groeien, want ineens had ik weer krullen. Was leuk totdat de krullen wisselvallig gingen doen en je er qua kapsel niet meer op kon bouwen en het meest van de tijd opgebonden zat. Sinds die tijd weer redelijk kort.

nieuw hoofd.jpg
Jou staat alles. Dat is niet eerlijk.

;D

Volgens mij heeft mijn moeder een foto van mij met zwart haar. Ik zal morgen eens even kijken!
Door Lizzy
#3343116
Fenixjuh schreef:Ik ben vorige maand veranderd. Ik ben ooit eens naar een goedkope kapper geweest met de mededeling 'doe waar je zin in hebt' en deze net afgestudeerde meid heeft bij mij de puntjes geknipt ::)
Toen wilde ik dat de volgende knipbeurt iedereen het zou zien, dus de boel eraf geknipt, en dat beviel best goed.
Toch staat die bob jou echt super leuk!
Door Lizzy
#3343117
Kaio schreef:;D ;D ;D

En bloemetje, gaaf hoor zo dat haar, zou ik ook wel willen maar ja , heb wat dunner haar en onverfbaar ::)

omdat ik toch achter de pc moest om de verzekering op te zoeken:
IMG_8191.JPG
IMG_0790.JPG
Mooi haar!!!! En een prachtige kleur!!!
Door Lizzy
#3343119
Siberienne schreef:02FBD56E-97DA-4508-9856-98989E40FA61.jpeg

Mijn huidige ‘kapsel’ deze lengte is wel makkelijk.
Kan geen foto vinden van mezelf met echt langere haren
Dit is wel mijn winterlengte ;)

04FE323C-CA10-4431-8BB7-FA9EBDA50E1C.jpeg
Ik vind dat kortere je echt heel cool staan!!! En krullen van jezelf... Jaloersssssssssssssssss!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door