Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342833
Ronald schreef:Tja... het hoofdhaar is niet meer zo lang. Dus ik compenseer ;D
;D ;D ;D

En bloemetje, gaaf hoor zo dat haar, zou ik ook wel willen maar ja , heb wat dunner haar en onverfbaar ::)

omdat ik toch achter de pc moest om de verzekering op te zoeken:
IMG_8191.JPG
IMG_8191.JPG (4.65 MiB) 2515 keer bekeken
IMG_0790.JPG
IMG_0790.JPG (8.95 MiB) 2515 keer bekeken
Door smulpaap
#3342835
Fenixjuh schreef:Wat heb jij mooi haar!
Ik ben vorige maand veranderd. Ik ben ooit eens naar een goedkope kapper geweest met de mededeling 'doe waar je zin in hebt' en deze net afgestudeerde meid heeft bij mij de puntjes geknipt ::)
Toen wilde ik dat de volgende knipbeurt iedereen het zou zien, dus de boel eraf geknipt, en dat beviel best goed.

Vorige maand weer gedaan, maar helaas, na discussie over de hoogte, hebben ze de vlecht opnieuw gedaan en de beschermingselastiek vergeten :(
Ik heb nu een hele hap uit mijn nekharen :(

AfbeeldingAfbeelding

Dit is voor mij dus eigenlijk normaal...

AfbeeldingAfbeelding
Dit is nu. Ik ga komende 3 jaar weer niet naar de kapper, geen idee wat ik daarna doe.. Laatste knipbeurt is dus niet bevallen hoewel ik wel blij ben met mijn pony.. Ojah, en omdat ik nu niet meer hoef te doneren doe ik er binnenkort misschien nog wat blonde plukken in :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk




Wat een leuk model joh :) Staat je echt geweldig , maar ja ik hou van pittig
Door Eef+Stippels
#3342869
Mooie kapsels komen er voorbij!

Hier houd ik het al jaren bij halflang haar in een staart ::)
Heb van alles gehad, maar mijn haar is erg dun en ik hou niet van haar in mijn ogen.
Vooral als je de honden uitlaat en er dan haar in je ogen waait, je snel met je hand waarin je een poepzakje hebt naar je ogen beweegt zodat je jezelf in je gezicht mept met het gevulde zakje... Super handig :cool: ;D ;D
Felle haarkleuren vind ik erg mooi, maar mijn hoofdhuid kan er niet tegen helaas.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3342881
Ik heb alle kapsels en kleuren wel gehad..conclusie..blond staat me niet :biggrin2: :biggrin2:

Paar jaar geleden de boel weer laten groeien, want ineens had ik weer krullen. Was leuk totdat de krullen wisselvallig gingen doen en je er qua kapsel niet meer op kon bouwen en het meest van de tijd opgebonden zat. Sinds die tijd weer redelijk kort.
nieuw hoofd.jpg
nieuw hoofd.jpg (226.34 KiB) 2472 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3342882
Bloemetje....prachtige bos, gave kleuren zo!

Fenixjuh...ik wil niet rot doen, maar ik vind je dit halflange vele malen leuker staan dan die stijle lange pruik.

Lizzy...geen foto zeker van dat kort zwart? ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3342926
Angelique schreef:Bloemetje....prachtige bos, gave kleuren zo!

Fenixjuh...ik wil niet rot doen, maar ik vind je dit halflange vele malen leuker staan dan die stijle lange pruik.

Lizzy...geen foto zeker van dat kort zwart? ::) :biggrin2:
Goed samengevat, dank. :biggrin2:

Bij jou vind ik dit heel erg leuk staan!

Ik heb van dat dunne slappe haar en kort is dan eigenlijk de enige optie. Heb wel langer gehad, maar moest dan altijd zo lang fohnen en dan zakte het later toch weer slap.
Dus heel kort met een donkere kleur en de puntjes variëren in fuchsia, rood of paars. Een enkele keer blonde plukjes, maar dat vind ik wat saai. :biggrin2:
DSC_0012.JPG
DSC_0012.JPG (2.2 MiB) 2449 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3342928
Charlie Angel schreef:Goed samengevat, dank. :biggrin2:

Bij jou vind ik dit heel erg leuk staan!

Ik heb van dat dunne slappe haar en kort is dan eigenlijk de enige optie. Heb wel langer gehad, maar moest dan altijd zo lang fohnen en dan zakte het later toch weer slap.
Dus heel kort met een donkere kleur en de puntjes variëren in fuchsia, rood of paars. Een enkele keer blonde plukjes, maar dat vind ik wat saai. :biggrin2:

DSC_0012.JPG
Wat zie je er goed uit!! En wat staat dit kapsel je 1000x beter dan hoe ik je ken. :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3342933
Charlie Angel schreef:Goed samengevat, dank. :biggrin2:

Bij jou vind ik dit heel erg leuk staan!

Ik heb van dat dunne slappe haar en kort is dan eigenlijk de enige optie. Heb wel langer gehad, maar moest dan altijd zo lang fohnen en dan zakte het later toch weer slap.
Dus heel kort met een donkere kleur en de puntjes variëren in fuchsia, rood of paars. Een enkele keer blonde plukjes, maar dat vind ik wat saai. :biggrin2:

DSC_0012.JPG
Kiek daar een mooi wief zitten :o :cool:

Staat leuk dit model!
Door smulpaap
#3342937
Eef+doggies schreef:Mooie kapsels komen er voorbij!

Hier houd ik het al jaren bij halflang haar in een staart ::)
Heb van alles gehad, maar mijn haar is erg dun en ik hou niet van haar in mijn ogen.
Vooral als je de honden uitlaat en er dan haar in je ogen waait, je snel met je hand waarin je een poepzakje hebt naar je ogen beweegt zodat je jezelf in je gezicht mept met het gevulde zakje... Super handig :cool: ;D ;D
Felle haarkleuren vind ik erg mooi, maar mijn hoofdhuid kan er niet tegen helaas.
Het is leuk , maar het vervaagd ook snel qua kleur . Zeker in de zomer , en dan is het toch een duur geintje om dat bij te houden ... en je zit erg lang bij de kapper , ook al niet mijn ding
Mijn kapster heeft zwart haar en had er paarse plukken in , idem .
745.JPG
745.JPG (5.98 MiB) 2420 keer bekeken
Door Siberienne
#3342940
02FBD56E-97DA-4508-9856-98989E40FA61.jpeg
02FBD56E-97DA-4508-9856-98989E40FA61.jpeg (470.79 KiB) 2409 keer bekeken
Mijn huidige ‘kapsel’ deze lengte is wel makkelijk.
Kan geen foto vinden van mezelf met echt langere haren
Dit is wel mijn winterlengte ;)
04FE323C-CA10-4431-8BB7-FA9EBDA50E1C.jpeg
04FE323C-CA10-4431-8BB7-FA9EBDA50E1C.jpeg (175.61 KiB) 2409 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342961
Ik ben ook niet zo van de kapsels. En ik hou er niet van om naar de kapper te gaan. Inmiddels ben ik al 4 jaar moeder en dus ook 4 jaar slons :P
Eens in de zoveel tijd knip ik zelf een stuk van mn haar af. Ik gebruik daar de keukenschaar voor :biggrin2:
Ik heb heel donkerbruin dik bushy (krullend) haar. En het is een meter lang, dus daarom uitgezakt. Zo'n 3 maanden na je bevalling, gaat je haar uitvallen. Toenn mn haar net weer een beetje hersteld was, werd ik weer blijvend zwanger, toen van 2, dus daarna extra haaruitval. Die haren zijn nu weer aan het teruggroeien en krullen dus wel, want korter en dus minder zwaar. De kaalste van mijn baby's houdt enorm van haar en om eraan te trekken. Dat doet hij bij iedereen, zelfs zn net-nietkale broertje. Een sleep van een meter heb je wel sneller te pakken dan het perzikdons van broerlief, dus het zit meestal in een knot of staart. Ik heb trouwens ook geregeld een baby op mn rug, is voor hem niet fijn als hij verstrikt raakt, dus daarom nog een reden voor een knot.
Ik verf mn haar overigens niet. Enerzijds uit statement (wat is er mis met natuurlijk grijzen?), anderzijds uit slonsheid en praktisch oogpunt. Doordat het zo lang en donker is, is grijs wegverfen nogal een klus lijkt me. Geen tijd en fut voor. Nu valt het nog wel mee met de grijze haren, ik ben bijna 35. Maar door de knot/staart zie je de grijze haren die er zitten, wel nog sneller dan wanneer ik het los laat hangen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3343009
Charlie Angel schreef:Niet zeggen dames, kan ik niet tegen.
Inmiddels is het blinde trouwens fuchsia. Afbeelding

Ik heb shampoo van de kapper die die kleur heel goed houdt.
Zal ik dan ook maar even reageren? Wat zie je er ontzettend goed uit! Zo. Da's gebeurd. En aangezien ik niet onder de dames val, voel ik me niet aangesproken! ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door