Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3342580
Vertel het maar :) En graag met foto , als je durft :P :)

Ik heb van alles gehad , heel erg lang . Maar in de loop der jaren steeds korter . En dat bevalt me prima
Van twee dingen spijt . Ooit eens een kroeskop gehad , dat was toen helemaal hip :cool:
Maar dat permanent ging er bijna niet meer uit , en als ik mijn helm afzette dan was ik mijn hark weer vergeten om de boel weer in het gareel te krijgen :P :biggrin2:
En er bleef van alles in zitten , paardenstront en nog veel meer
En ik heb van die gekleurde plukken in mijn haar gehad , geen succes . Uiteindelijk de hele boel er maar uit laten knippen
Wat werd dat lelijk op den duur
1090.JPG
1090.JPG (5.33 MiB) 3954 keer bekeken
Hier nog wat langer met de plukken
usbstick 6735.JPG
usbstick 6735.JPG (1.14 MiB) 3954 keer bekeken


Korter , en de plukken er uit
usbstick 7545.JPG
usbstick 7545.JPG (2 MiB) 3954 keer bekeken


Weer wat langer , dit model heb ik lange tijd gehad

En daarna kreeg ik zin in kort haar , vele modellen gehad
Door smulpaap
#3342581
En nu is dit mijn favoriete kapsel :biggrin2:
uit 018.JPG
uit 018.JPG (3.33 MiB) 3951 keer bekeken
Dit als het windstil is :P

En dit als er een harde wind waait , waait vanzelf in model
klm 068.JPG
klm 068.JPG (3.38 MiB) 3951 keer bekeken

klm 076.JPG
klm 076.JPG (3.37 MiB) 3951 keer bekeken
Door Lizzy
#3342658
Leuk, dat korte! Lekker pittig! Hoewel ik vind dat alle kapsels je leuk staan.

Ik heb ook van alles gehad. Toen ik nog bij IBM werkte had ik of een bob (blond) of mijn haar heel lang (blond). Ik heb het ooit bij een make-over kapper een keer kort laten knippen en zwart laten verven maar dat was niet mijn ding. Ik heb het weer blond laten verven en dus langere tijd ook kort gehad. Ook niet mijn ding. Ik heb het nu al een eeuw in een staart. Helaas kan ik mijn haar niet meer blond verven omdat ik een vreselijke allergische reactie heb gehad. Dus nu heb ik mijn natuurlijke kleur (en dat is vreselijk maar wat moet ik? Donker staat me niet, rood staat me niet en blond-verf reageer ik als een tierelier op).
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342670
Afbeelding

Yes! Gelukt, via Tinypics op mn Ipad....

Sinds 2 weken stuk er af en al mn grijze haren weggewerkt..... Moest eigenlijk vorig jaar april mn haar weer verven, maar door het gedoe met de operaties etc, geen zin en puf meer (overigens.... is 3 tinten lichter, heb donkerbruin haar).... De krullen zijn van mezelf, sinds een jaar of 4 :biggrin2: ... altijd stijl haar gehad en ineens had ik krullen (volgens zeggen komt dat door de hormonen)..... Vind het zelf best wel leuk staan, al zeg ik het zelf ;) ....
Door cj
#3342677
Best wel leuk? Ik hoop dat dit het enige positieve gevolg is van mijn chemo op den duur. Mijn haar is zo stijl, daar is een Chinees jaloers op.
Smulpaap, je ziet er zoveel jonger uit dan ik dacht, je bent een stuk!
Door cj
#3342678
En een foto...kind ik ben zo digiblond. heb net wel 25 cm eraf laten knippen, vanwege de chemo. Maar ik klaag niet, ook al is het dun, ik heb nog haar dankzij de ijskappen.
Even offtopic, wat ik soms moeilijk vind is dat ik volgepompt word met gif maar wel meelees met bijvoorbeeld de betere zonnebrandcremes. Dan denk ik weleens, waar doe ik het voor....
Saskia
Door smulpaap
#3342693
CindyMayella schreef:Afbeelding

Yes! Gelukt, via Tinypics op mn Ipad....

Sinds 2 weken stuk er af en al mn grijze haren weggewerkt..... Moest eigenlijk vorig jaar april mn haar weer verven, maar door het gedoe met de operaties etc, geen zin en puf meer (overigens.... is 3 tinten lichter, heb donkerbruin haar).... De krullen zijn van mezelf, sinds een jaar of 4 :biggrin2: ... altijd stijl haar gehad en ineens had ik krullen (volgens zeggen komt dat door de hormonen)..... Vind het zelf best wel leuk staan, al zeg ik het zelf ;) ....
Staat je echt heel erg leuk , ik vind het ideale kapsels . Lekker makkelijk
Door smulpaap
#3342694
Lizzy schreef:Leuk, dat korte! Lekker pittig! Hoewel ik vind dat alle kapsels je leuk staan.

Ik heb ook van alles gehad. Toen ik nog bij IBM werkte had ik of een bob (blond) of mijn haar heel lang (blond). Ik heb het ooit bij een make-over kapper een keer kort laten knippen en zwart laten verven maar dat was niet mijn ding. Ik heb het weer blond laten verven en dus langere tijd ook kort gehad. Ook niet mijn ding. Ik heb het nu al een eeuw in een staart. Helaas kan ik mijn haar niet meer blond verven omdat ik een vreselijke allergische reactie heb gehad. Dus nu heb ik mijn natuurlijke kleur (en dat is vreselijk maar wat moet ik? Donker staat me niet, rood staat me niet en blond-verf reageer ik als een tierelier op).
Ik kreeg dat dus met lang haar , eeuwig vast omdat ik een hekel heb aan haren die voor mijn ogen waaien
Dus uiteindelijk korter en veel laagjes , dat beviel me al veel beter
Door smulpaap
#3342696
cj schreef:En een foto...kind ik ben zo digiblond. heb net wel 25 cm eraf laten knippen, vanwege de chemo. Maar ik klaag niet, ook al is het dun, ik heb nog haar dankzij de ijskappen.
Even offtopic, wat ik soms moeilijk vind is dat ik volgepompt word met gif maar wel meelees met bijvoorbeeld de betere zonnebrandcremes. Dan denk ik weleens, waar doe ik het voor....
Saskia
Ja , die chemo doet ook veel met je haar . Zonde hoor als je lang haar hebt gehad :-*
Door smulpaap
#3342698
Ik ben nog even mijn archief ingedoken . Enig als je weer plaatjes tegenkomt van 12 jaar geleden :P :biggrin2:
Maar ik zag nu dat ik vanaf 2006 korter haar heb
464.JPG
464.JPG (3.12 MiB) 3736 keer bekeken

001.JPG
001.JPG (2.75 MiB) 3736 keer bekeken

1336.JPG
1336.JPG (5.02 MiB) 3736 keer bekeken


En met het laatste kapsel ben ik de volgende dag terug gegaan naar de kapper
Te lief , te braaf , dus toen is het weer in een ander model geknipt :biggrin2:
Door smulpaap
#3342699
En toen werd het dit weer eens
2565.JPG
2565.JPG (1.51 MiB) 3735 keer bekeken

2566.JPG
2566.JPG (1.25 MiB) 3735 keer bekeken


Jaar of 10 geleden geloof ik
Door smulpaap
#3342700
En daarna weer eens langer en weer eens korter
10020.JPG
10020.JPG (1.6 MiB) 3730 keer bekeken

6404.JPG
6404.JPG (1.72 MiB) 3730 keer bekeken

5350.JPG
5350.JPG (5.44 MiB) 3730 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3342701
Ik heb alles gehad, van kort naar lang en alles er tussenin. In de jaren '80 een keer een permanentje. :-X ;D
Kleur niet heel verschillend, als kind superblond en dat werd na mijn 25ste steeds meer grijzemuizerig. Een jaar geleden ben ik gestopt met zelf (blond) verven, kreeg het niet meer in de kleur die ik mooi vind. Nu doet de kapper highlights door het grijs heen, en dat doet ze heel goed. :)
Ik had het vorig jaar tot over de schouder, nu weer wat korter.
Na de overgang krullen die beginnen bij het oor. :???:
Als ik niets met mijn haar doe, na het wassen, is het één grote pluizenbos. Ik kan het dan glad föhnen of met een natuurlijke krul erin.

Het moet nog wel zó lang zijn dat ik de zijkanten naar achteren in een plukje kan doen. Of met een speld naar achteren. Meestal is het genoeg als het achter de oren kan, maar haar dat voor mijn gezicht waait, gruwels. :o ;D
Door smulpaap
#3342703
Ja , enig een permanentje :biggrin2:
Hier idem , eens maar nooit meer

En als opstandige puber heb ik er zelf de tondeuse eens overheen gehaald . Er zat nog een paar millimeter haar op mijn hoofd :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door