Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3346363
Pauline schreef:Prachtig Annemarie! Is dit je eigen kleur met zilvershampoo?
Ongeveer 75% mijn eigen kleur (grijs zilver) daarbij highlights van de kapper, om de 3/4 maanden. De voorkant is al bijna helemaal zilver, achter is het nog donkerder dus om het één geheel te krijgen zijn de highlights prima.
Verder gebruik ik idd paarse shampoo en soms ook paarse conditioner. Ik heb ook een zwarte zilvershampoo.
En, niet te vergeten, een hele fijne kapper! Die begrijpt wat ik wil en dat dan uiteindelijk ook voor elkaar krijgt.
Ik heb jarenlang zelf gekleurd, maar met veel kleurverschil en grijs lukte dat niet meer.

Niet helemaal onderhoudsvrij dus, deze kleur. :biggrin2: Maar wel wat ik graag wil en ik heb het er graag voor over. Je moet je haar toch wassen dus of je nu de ene shampoo gebruikt of de andere. ;)
Door smulpaap
#3346441
Mooi Annemarie , de kleur zeker .

Ik ga zo weer even naar de kapper , deze keer alleen even snoeien :biggrin2: De lengte (nou ja lengte :P ) is nog prima . Maar de hoeveelheid haar .....
Door smulpaap
#3346632
Zo de snoeischaar is er weer door geweest , weer een berg haar verloren . Lengte was nog prima
fghjk 006.JPG
fghjk 006.JPG (3.44 MiB) 3818 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3358874
Ff omhoog halen.... ik heb vanochtend mn haar er af laten knippen.... nu bleek het ook hoog nodig te zijn: door de operaties vorig jaar, situatie thuis etc, zaten er plukken haar tussen die waren afgebroken... tevens vind ik het makkelijker om kort haar te hebben (op mn werk dragen we een pet, dus moest ik mn haar vast zetten, iets dat ik eugenlijk vreselijk vind, maar goed)....
image.jpg
image.jpg (1.36 MiB) 3375 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (1.54 MiB) 3375 keer bekeken
Ff iets heel anders ;) ...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door