Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3343223
Pauline schreef:Bijzonder toch dat tijdens de overgang (hormonen) je haar zo veranderen kan. Ik heb een extreem snelgroeiende ontzettende bos met heel fijn haar dat idd niet meer superstijl is, maar slag vertoont.
Ja typisch hè. Ik heb ook veel maar heel fijn haar. Toen ik mijn bob liet knippen vond ik het vreselijk en wilde helemaal kort, totdat mijn kapster zei wist jij dat je krullen hebt? Toennwas de bob in ene superleuk.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3343234
Lizzy schreef:Dat is wel een fijne prijs ook Pauline, voor die zilvershampoo!
Je weet het hè Lizzy, als je wat wilt zeg het me. Ik koop het en stuur het voor 5 euro (dat kost volgens mij een pakketje via DHL) naar je toe. Moet je natuurlijk niet één flesje kopen.... ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343258
Pauline schreef:Voor de dames met kleurtjes, als je in Duitsland komt en een Rossmann ziet, deze is geweldig:

https://www.rossmann.de/produkte/colour ... 22523.html

en deze heeft er ook hele leuke tussen zitten:

https://www.rossmann.de/einkaufsportal/ ... olour.html

Bij mij is het helaas zo dat het niet uitwasbaar is, maar wel razendsnel vervaagd. Dus ik doe het niet meer.

Een week of 5 geleden heb ik mijn haar opgelicht en was het kanariegeel..... En dit heeft me gered:

https://www.rossmann.de/produkte/swiss- ... 64829.html

Echt de goedkoopste zilvershampoo allertijden. Wordt bij mij absoluut niet paars, maar heel mooi blond. Wil ik een grijzere kleurtoon dan gebruik ik deze:

https://www.rossmann.de/produkte/garnie ... tTerm=silb
Ja, Dld is super voor drogisterijproducten. :thumbsupup:
Van Swiss-o-Par heb ik de (paarse) conditioner. Die is ook heel fijn! Ik was liever zonder sls, maar de shampoo en conditioner van Swiss-o-Par zijn ook bij de Dm verkrijgbaar. :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3343281
Ik was zelf ook liever zonder als, maar soms is het niet anders. Gebruik het om en om met de Alverda.

Heb nooit gezien dat ze het bij de Dm ook hebben, maar ik zal er eens op letten! Om eerlijk te zijn ga ik altijd naar beide drogisterijen, vind het zo leuk! :-[
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3343284
Maar zit in die zilverschampoo' s geen zooi?

Oh en wat is er mis met geel in blond eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nl. Van nature. Tenminste denk ik.

Van die rossman site krijg ik ineens zin om roze plukken in mijn haar te verven ;D Zou dat pakken op lichtblond :g:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3343296
Kaio schreef:Maar zit in die zilverschampoo' s geen zooi?

Oh en wat is er mis met geel in blond eigenlijk? Volgens mij heb ik dat nl. Van nature. Tenminste denk ik.

Van die rossman site krijg ik ineens zin om roze plukken in mijn haar te verven ;D Zou dat pakken op lichtblond :g:
Ja daar zit zooi in. En ik vind geel in blond geen punt, maar niet oranje/geel als een kanarie.

Ja roze in lichtblond pakt als een gek, tenminste dat is mijn ervaring. Bij mij moet het echt uitgroeien.....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3343299
Ik heb een gouden gloed in m'n blond. En ik vind dat juist prachtig!
Ben super trots op m'n natuurlijke haarkleur. :biggrin2:
In de winter is het meer donkerblond, maar eens de zon weer schijnt, wordt het diepblond met dus een mooie donkere tint, die ik goud noem. Ik heb ook veel haar dus wordt dat een mooie bos.
Vanuit mezelf is het compleet steil, maar als ik het vb gevlecht of opgrdraaid laat drogen, krijg ik er veel volume in en worden het echt gouden lokken.
Momenteel hangt het los ook tot op m'n kont ( ook iets met kinderen krijgen en hekel aan kapsters), dus als ik het vlecht doet het aan Rapunzel denken. :biggrin2:

Ik vind het trouwens fijn om een keer zo'n lang haar te hebben, maar nu vind ik het wel goed geweest. Zeker in het warme weer kan ik er geen weg meer mee. Eens de kleinste groot genoeg zal zijn dat ik m'n haar niet steeds goed moet kunnen wegstoppen, gaat er echt een heel stuk af. Ik wil het ook doneren, dus daarom doe ik er nu niet al de helft af. Das wel zonde vind ik dan...
In mijn leven is het trouwens altijd een aaneenschakeling geweest van halflang tot net op de schouders en weer laten groeien tot minstens halverwege de rug. Ik heb al een keer of 2 een stuk van 25- 30 cm eraf laten knippen om te doneren. Nu zal het minstens 40 cm worden.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3343306
Pauline schreef:Ik was zelf ook liever zonder als, maar soms is het niet anders. Gebruik het om en om met de Alverda.

Heb nooit gezien dat ze het bij de Dm ook hebben, maar ik zal er eens op letten! Om eerlijk te zijn ga ik altijd naar beide drogisterijen, vind het zo leuk! :-[
;D ;D ;D Ja, drogisterijen zijn leuk!
Ik ken die andere niet, maar die zit volgens mij ook niet in de buurt van waar wij altijd naartoe gaan. Zal er eens op letten, dank voor de tip. :)
Door Lizzy
#3346124
Liqueeeeee, gevonden! Foto van mij met zwart kort haar :biggrin2:
IMG_0825.JPG
IMG_0825.JPG (1.57 MiB) 2585 keer bekeken
IMG_0824.JPG
IMG_0824.JPG (1.81 MiB) 2585 keer bekeken
Door bloemetje
#3346132
Geinig wel Liz. Staat je idd niet verkeerd.

Ik heb ook een nieuwe kleur:
1529496137280-642966148.jpg
1529496137280-642966148.jpg (1.39 MiB) 2575 keer bekeken
T is een beetje droog zo te zien. Ik zal van de week eens even losgaan met maskertjes ed. Deze kleur heet Cerise van het merk Directions. Te koop bij Attitude Holland.nl te gebruiken over blond haar!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3346139
bloemetje schreef:Geinig wel Liz. Staat je idd niet verkeerd.

Ik heb ook een nieuwe kleur:

1529496137280-642966148.jpg

T is een beetje droog zo te zien. Ik zal van de week eens even losgaan met maskertjes ed. Deze kleur heet Cerise van het merk Directions. Te koop bij Attitude Holland.nl te gebruiken over blond haar!
Gaaf! Altijd leuk gevonden die felle kekke kleurtjes. Maarja, mijn bijna zwarte pruik wilde daar nooit zo aan meewerken >:(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3346141
bloemetje schreef:Geinig wel Liz. Staat je idd niet verkeerd.

Ik heb ook een nieuwe kleur:

1529496137280-642966148.jpg

T is een beetje droog zo te zien. Ik zal van de week eens even losgaan met maskertjes ed. Deze kleur heet Cerise van het merk Directions. Te koop bij Attitude Holland.nl te gebruiken over blond haar!
Leuk!!! Bijna diezelfde kleur heb ik alleen in de punten bij kort haar.

Lique, dan eerst heeeeeeeeeeel lang ontkleuren. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door