Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3342736
Ik heb nu juist permanent. Ik heb vreselijk dun, stijl en ook vrij weinig haar, dus er is geen model in te krijgen. Met permanent super makkelijk, na het douchen even krullen er in knijpen en gaan met die banaan.
Ik heb het nu op de schouders en blijf permanent erin zetten tot mijn haar het niet meer aankan. Want echt goed voor je haar is het niet... En dan doe ik het wel een keer kort, laat ik vers haar groeien en is de kans groot dat ik opnieuw begin ;D

In het verleden al van alles gehad aan lengte en kleuren. Ik hou wel van schaar in lange lokken zetten, het duurt alleen altijd zo lang voordat het weer aangegroeid is.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3342743
Eh kapsel? Was da?
:sofa:

Oké ik ben heel erg, ik heb gewoon lang haar, ik was en kam het, doe het in staart of los, geen gel of haarlak dat vind ik vreselijk aanvoelen, en eh ja kapper, eh oeps, dat is wel meer dan eh 2 jaar geleden ?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3342749
Ik heb afgelopen winter geprobeerd het te laten groeien en dat ging best goed. Voor de meesten was het nog kort, voor mij was het al heel wat. Maar een aantal weken geleden heb ik toch gezegd: knip er maar weer af. Nou groeit mijn haar als een gek!! Ik moet echt elke drie weken naar de kapper, maar ze is er niet. Getrouwd op Ibiza.... Gelukkig is ze volgende week terug.

In de overgang heb ik echt heel ander haar gekregen, nog nadrukkelijkere kruinen (en ik heb er maar zeven) en zelf een beetje slag. Ook over de hoeveelheid heb ik niet te klagen, hoewel ik om me heen hoor dat de meeste dames juist dunner haar krijgen. Nou bij mij wordt niet alleen mijn taille meer, mijn haar ook.... ::) ::) ::)

Maar goed, 99% van de tijd heb ik dus gewoon kort haar.

kapsel nu.jpg
kapsel nu.jpg (83.53 KiB) 2062 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3342752
Tja... het hoofdhaar is niet meer zo lang. Dus ik compenseer ;D
Bijlagen
FB_IMG_1474016800663.jpg
FB_IMG_1474016800663.jpg (72.28 KiB) 2042 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342754
Leuk om te zien wie er bij welke hond en/of kat (of bij geen huisdier) hoort.... bij sommigen die je het wel bij het profiel, maar toch leuk zo :D .....de foto van mij zal waarschijnlijk de enige foto van mezelf zijn , ik wil nl nooit op de foto..... heb er 1 samen met mn jongste, bijna 2 jaar geleden gemaakt, en dat vind ik de mooiste die er van mij is......
Door smulpaap
#3342768
Pauline schreef:Ik heb afgelopen winter geprobeerd het te laten groeien en dat ging best goed. Voor de meesten was het nog kort, voor mij was het al heel wat. Maar een aantal weken geleden heb ik toch gezegd: knip er maar weer af. Nou groeit mijn haar als een gek!! Ik moet echt elke drie weken naar de kapper, maar ze is er niet. Getrouwd op Ibiza.... Gelukkig is ze volgende week terug.

In de overgang heb ik echt heel ander haar gekregen, nog nadrukkelijkere kruinen (en ik heb er maar zeven) en zelf een beetje slag. Ook over de hoeveelheid heb ik niet te klagen, hoewel ik om me heen hoor dat de meeste dames juist dunner haar krijgen. Nou bij mij wordt niet alleen mijn taille meer, mijn haar ook.... ::) ::) ::)

Maar goed, 99% van de tijd heb ik dus gewoon kort haar.


kapsel nu.jpg
Ik krijg ook niet bepaald dunner haar hoor , nog steeds elke 4 weken naar de kapper
Door smulpaap
#3342771
CindyMayella schreef:Leuk om te zien wie er bij welke hond en/of kat (of bij geen huisdier) hoort.... bij sommigen die je het wel bij het profiel, maar toch leuk zo :D .....de foto van mij zal waarschijnlijk de enige foto van mezelf zijn , ik wil nl nooit op de foto..... heb er 1 samen met mn jongste, bijna 2 jaar geleden gemaakt, en dat vind ik de mooiste die er van mij is......
Ja , zo zien we de baasjes ook weer eens :biggrin2:
Door bloemetje
#3342776
Ik heb een bayalage laten zetten. De bovenkant van mijn haar is dus bruin en loopt over in blond. Dat blonde verf ik roze of paars. Op het moment alleen even niet want ben aan het verhuizen.
Maar dat roze of paars geniet ik erg van!
IMG-20170211-WA0007.jpeg
IMG-20170211-WA0007.jpeg (1.32 MiB) 2019 keer bekeken
Lang haar blijft. Ik vind kort haar niet leuk bij mij.
Door Lizzy
#3342790
Pauline schreef:Ik heb afgelopen winter geprobeerd het te laten groeien en dat ging best goed. Voor de meesten was het nog kort, voor mij was het al heel wat. Maar een aantal weken geleden heb ik toch gezegd: knip er maar weer af. Nou groeit mijn haar als een gek!! Ik moet echt elke drie weken naar de kapper, maar ze is er niet. Getrouwd op Ibiza.... Gelukkig is ze volgende week terug.

In de overgang heb ik echt heel ander haar gekregen, nog nadrukkelijkere kruinen (en ik heb er maar zeven) en zelf een beetje slag. Ook over de hoeveelheid heb ik niet te klagen, hoewel ik om me heen hoor dat de meeste dames juist dunner haar krijgen. Nou bij mij wordt niet alleen mijn taille meer, mijn haar ook.... ::) ::) ::)

Maar goed, 99% van de tijd heb ik dus gewoon kort haar.


kapsel nu.jpg
En dit staat je gewoon ge-wel-dig!!!!!!!!
Door Lizzy
#3342792
bloemetje schreef:Ik heb een bayalage laten zetten. De bovenkant van mijn haar is dus bruin en loopt over in blond. Dat blonde verf ik roze of paars. Op het moment alleen even niet want ben aan het verhuizen.
Maar dat roze of paars geniet ik erg van!
IMG-20170211-WA0007.jpeg

Lang haar blijft. Ik vind kort haar niet leuk bij mij.
Ohhhww, wat mooooooi!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3342802
Lizzy schreef:En dit staat je gewoon ge-wel-dig!!!!!!!!
:-*
Ja toen ik het weer korter knipte dacht ik echt: pfffff ik heb mezelf terug!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3342804
bloemetje schreef:Ik heb een bayalage laten zetten. De bovenkant van mijn haar is dus bruin en loopt over in blond. Dat blonde verf ik roze of paars. Op het moment alleen even niet want ben aan het verhuizen.
Maar dat roze of paars geniet ik erg van!
IMG-20170211-WA0007.jpeg
Lang haar blijft. Ik vind kort haar niet leuk bij mij.
Wat heb jij mooi haar!
Ik ben vorige maand veranderd. Ik ben ooit eens naar een goedkope kapper geweest met de mededeling 'doe waar je zin in hebt' en deze net afgestudeerde meid heeft bij mij de puntjes geknipt ::)
Toen wilde ik dat de volgende knipbeurt iedereen het zou zien, dus de boel eraf geknipt, en dat beviel best goed.

Vorige maand weer gedaan, maar helaas, na discussie over de hoogte, hebben ze de vlecht opnieuw gedaan en de beschermingselastiek vergeten :(
Ik heb nu een hele hap uit mijn nekharen :(

AfbeeldingAfbeelding

Dit is voor mij dus eigenlijk normaal...

AfbeeldingAfbeelding
Dit is nu. Ik ga komende 3 jaar weer niet naar de kapper, geen idee wat ik daarna doe.. Laatste knipbeurt is dus niet bevallen hoewel ik wel blij ben met mijn pony.. Ojah, en omdat ik nu niet meer hoef te doneren doe ik er binnenkort misschien nog wat blonde plukken in :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3342816
Kaio schreef:Eh kapsel? Was da?
:sofa:

Oké ik ben heel erg, ik heb gewoon lang haar, ik was en kam het, doe het in staart of los, geen gel of haarlak dat vind ik vreselijk aanvoelen, en eh ja kapper, eh oeps, dat is wel meer dan eh 2 jaar geleden ?
+1 :biggrin2:
Overigens nooit los, altijd staart en vaak die weer met knip vastgezet. Hekel aan alles wat kriebelt, ook hekel aan kapper en dat kost ook nog geld ... :-X
Dus laat maar gaan die haren; zolang het schoon en geborsteld is, ist goed ::)
Heb alles ooit gehad, permanentje, stekeltjes, járen geblondeerd en nu mag ik eindelijk mezelf zijn: oma met grijze haren door het donkerbruin. Geen háár op mijn hoofd ;D die grijze haren wil verbergen/verven...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door