Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3342454
Waarschijnlijk hoort het bij het protocol... niet kijken dat is te nieuwsgierig ::) Overigens kijkt hij rond de 50 sec. wel even die kant uit hoor.

Ik kreeg overigens de indruk dat heel dat "protocol" Harry ook gestolen kon worden en dat hij niet kon wachten tot het voorbij was ;D
Kan me er overigens wel iets bij voorstellen.... man man wat een taai gedoe.

De predikant vond ik net wat over the top Amerikaans en duurde voor mij wat te lang. Verder had hij wel humor en dat was een welkome afwisseling tov het stijve, formele gedoe. Maar ik heb dan ook niets met de kerk (behalve dat het wel een hele mooie locatie was/is).

De aankleding, die bloemen, prachtig!!

Ik heb het geheel zonder commentaar gekeken, later via YouTube. Ik hou er wel van. De pracht en de praal. Heel even in een sprookjeswereld kijken.
Harry en Meghan vind ik een mooi stel en ik hoop dat ze het gaan redden. Ik zou in ieder geval voor geen goud met ze willen ruilen.
Net als William en Cate trouwens. Laat mij maar lekker anoniem door het leven gaan :biggrin2: kan ik gewoon aan mijn kruis krabben zonder dat er iemand ook maar iets van vind ;D

Barfplaats wordt gesponsord door